Lieve Anneloes,
Ook hier weet ik niet wat ik moet schrijven....Ik weet wel hoe jij je voelt, en daar zijn geen woorden voor!
Ik ben wel "blij" dat ik ook een goed afscheid heb kunnen nemen van Royal....ze lag er vrijdag vredig bij! en ik zal jullie beeld van vrijdag ook nooit nooit nooit nooit vergeten! Eigenlijks straalde er nog steeds liefde uit tussen jullie! En die liefde zal nooit vergaan! Royal zal er voor jou altijd zijn, helaas niet meer vanuit dat mooie zwarte pakkie met vraagteken van d'r, maar anders.....hoe weet ik niet, maar ze is er voor je!
Meid, heel veel sterkte, en je weet me te vinden als het nodig is!
(gaat nu theedoek halen om laptop droog te vegen.....)
En stal Baggelveld....is erg leeg zonder haar!
en zoals je al zei, wat moet je daar nog zoeken.....je kwam daar voor royal!!!
maar ik hoop dat je tzt de kracht weer hebt om er voor charmer te zijn!, charmer geniet ook van jou!(zoals elk paard van jouw aandacht geniet.....) en dat je er weer zult zijn voor je leskids!, maar dat heeft tijd nodig!
Ik duim hard voor je, dat je je langzaamaan weer wat beter gaat voelen, dat je dit tragisch gebeuren een plekje kan geven! dat je weer plezier zult krijgen in het paarde-gebeuren, want daar genoot je van! dat was een groot deel van je leven!en ik weet zeker dat royal je dit ook gunt! en er komt een dag dat ze je dit duidelijk zal maken!...
Rust zacht lieve Royal.......
ik heb die 4 jaar dat ik je kende ook van je genoten! ook jij hebt mij veel geleerd! al was het mss niet onder het zadel, maar wel hoe we vaak naar jou keken in de les! De lekkere buitenritten die we met zijn 4en hebben gedaan! heerlijk!!!! En geknuffel, het lekker omprutsen op stal, alles.....en die keren dat ik op je heb mogen zitten waren ook een genot!
Lieve Royal
pas goed op je baasje!!!!
we missen je