Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dwertje schreef:Zo snackie dat is een flink schilderij,maar lijkt me heel erg mooi.
Ik wil in de toekomst ook nog zoiets laten maken,lijkt me leuk om dwertje en mijn man samen op 1 schilderij in elkaar verweven te krijgen.Dwertje groots met opgeheven hoofd en klaas ernaast,half onder.
Beetje moeilijk uit te leggen zo.
Och wie weet is het wel ooit mogelijk wat ik wil.
Joolien schreef:Ik ben 6 jaar terug 2 paarden in 2 maanden verloren die mij dierbaar waren.
De eerste was mijn verzorgpaard Gambler, hij ging dood aan koliek. Hij was al dood toen de dierenarts kwam en kwam tijdens het rollen van de grond los, zoveel pijn had hij...
Toen kocht de eigenaresse een veulen en ik een rijpaard. Een 5-jarige van 1.86 mtr hoog, Piet.
Deze ging wederom dood aan koliek, zo'n 2 maanden nadat ik mijn verzorgpaard was kwijtgeraakt...
Ook ben ik 2,5 jaar terug een veulen van 2 maanden kwijtgeraakt. We weten nog steeds niet wat ze had... Het was een mooi Baloubet K X Concorde veulen. Ze zou niet van ons worden maar van de eigenaar van de hengst. Hier had ik wel pijn in mn hart, omdat de eigenaar kosten nog moeite wilde besparen, maar ons er niet op heeft gewezen dat het veulen ook naar Utrecht kon (daar hebben ze een speciale veulenzorg).
Het klinkt stom, maar we waren blij dat het 5-jarige paard net verzekerd was. Toch vond ik het heel moeilijk. Daardoor heb ik mezelf (onbewust?) aangeleerd om niet te veel te hechten aan een paard...
sonjim schreef:Ik kan dat niet me niet hechten aan een dier waar ik mee bezig ben. De enige 2 die ik ooit verkocht heb zal ik ook zo terugkopen als ze ooit te koop komen. Ik zoek ze ook nog regelmatig op.
Grit schreef:Nexthorse; hele mooie sprekende foto's!
Saffier; wat vervelend, wat een teleurstelling.
Bert is het eerste paard wat ik heb verloren. Ik merk wel dat ik me steeds meer aan Vince ga hechten en dat ik hier bang van kan worden. Angst dat hij ook ziek wordt.
Snackie schreef:I
Een bijrijdpaard is toch anders. Daar hoef ik die beslissing niet over te nemen mocht het zover zijn...
Grit schreef:Snackie schreef:Bij Bert stond mijn vriend ook aan alle kanten klaar, maar toch moesten alle keuzes en beslissingen van mij komen, Bert was mijn paard.
detour schreef:Maar wat kunnen mensen zeuren om niks soms.. Als je dan zelf in de rouw bent en mensen miepen over een griepje bv, dan denk ik:"Zzzzz..."lekker belangrijk"..