Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pluklief schreef:Ceesje, sterkte zondag
Eindelijk goed nieuws van mijn kant! Ik kan wel janken van blijdschap, er zit eindelijk zichtbaar vooruitgang in! Ze kan nu normaal draven op het rechte stuk, alleen de bocht op 1 kant hobbelt ze nog een beetje.
pluklief schreef:Ceesje, sterkte zondag
Eindelijk goed nieuws van mijn kant! Ik kan wel janken van blijdschap, er zit eindelijk zichtbaar vooruitgang in! Ze kan nu normaal draven op het rechte stuk, alleen de bocht op 1 kant hobbelt ze nog een beetje.
Wat een ongelofelijk zware en moeilijke tijd. Ik zal aan jullie denken en een kaarsje branden.
. Vind het nog steeds vreselijk dat mijn maatje er niet meer is, maar ik heb er wel echt vrede mee. Ik denk dat hij nu een stuk blijer is. Toen ik in 2007 besloot laros zijn Pensioen te geven werd in dezelfde week Curious Laros geboren. Hij kreeg de naam Laros mee als dankbetoon aan mijn vriendje en omdat hij tegen alle verwachtingen in Vos was.
Dit heeft me heel veel pijn gedaan, Nu hoop ik maar dat Dream of Laros (volle zus Curious) de naam met eer kan dragen!

In het laatste geval is het de vraag of hij ooit nog boven water komt, aldus de tnt