Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grit schreef:ik weet zeker dat Bert geen treurend baasje wil, hij wil gewoon in ere gehouden worden.
Grit schreef:ik weet zeker dat Bert geen treurend baasje wil, hij wil gewoon in ere gehouden worden.
nexthorse schreef:Wb de jaarwisseling: Brrr, krijg ook de rillingen als ik daar aan denk. En precies om diezelfde redenen als jullie al hebben aangegeven: in 2008 was mijn meisje er nog. In 2009 voelt het al verder weg. De jaarwisseling lijkt toch weer een (klein) afscheid.
nexthorse schreef:Wb de jaarwisseling: Brrr, krijg ook de rillingen als ik daar aan denk. En precies om diezelfde redenen als jullie al hebben aangegeven: in 2008 was mijn meisje er nog. In 2009 voelt het al verder weg. De jaarwisseling lijkt toch weer een (klein) afscheid.
nexthorse schreef:Ik kreeg net een mailtje dat de ring die ik heb laten maken, gisteren op de post is gedaan. Zit echt te shaken, en tranen lopen over mijn wangen. En dan is die ring nog niet eens hier
Mijn merrie komt weer thuis....
Shivatjuh01 schreef:Heeft iemand tips bij het verwerken,
ik sluit mezelf erhelemaal voor af, als ik erover begin
springen de tranen me in mn ogen, net als nu...
xjudithx schreef:Mijn lieve pony is afgelopen zaterdag 6 december overleden. Hij is 31 jaar geworden en we hadden hem 22 jaar: vanaf zijn - en mijn - negende jaar. Een week voordat hij stierf heeft hij koliek gekregen. Daar is hij met succes voor behandeld, maar hij is er niet meer echt bovenop gekomen: hij bleef erg zwak, zijn lichaam was op. Zaterdag is hij in de wei gaan liggen en gestorven.
Ik mis hem natuurlijk ontzettend en het doet pijn om onze andere pony alleen in de wei te zien staan. Maar ik denk dat ik er ondanks het verdriet vrij goed mee om kan gaan. Hij heeft een prachtige leeftijd bereikt en is op een natuurlijke manier gestorven zonder een lange lijdensweg. Zo heb ik het altijd gewild. Maar het gemis blijft natuurlijk...