Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluklief schreef:Embla heeft nog twee weken om goed te gaan lopen, anders sta ik weer op de bewuste plek alleen met een andere pony in de hand
Grit schreef:Mooie filmpjes!!
Ik kan wel de filmpjes van Bert kijken. Vind het heerlijk om hem te zien, wordt ik elke weer trots. Soms kijk ik met een traan, soms met een lach. Bij mij komt het sterkste verdriet meestal als ik zit na te denken of als ik dingen terug lees of als iemand iets liefs zegt. Eigenlijk nooit door spullen of foto's.
Grit schreef:Ik las laatst een zin in een boek in de trant van "ik wist dat je dood was, maar besefte niet dat het blijvend is". Daar herken ik veel in, soms wil zeggen; nu heeft het lang genoeg geduurd, kom nu maar weer terug. Dat dit niet kan, dat geeft dan zo'n rotgevoel.
Kiwi_ schreef:Ik ben er ook weer even, internetproblemen zorgen ervoor dat ik weinig online ben.
Pluklief, ik weet hoe het voelt... Het paard dat een trap heeft gehad, knapt ook maar niet op, terwijl we al op de helft van de gegeven tijd zitten... Ik vind het moeilijk hem zo te zien, en diep van binnen te weten dat het voorbij is...
Grit schreef:Ik las laatst een zin in een boek in de trant van "ik wist dat je dood was, maar besefte niet dat het blijvend is". Daar herken ik veel in, soms wil zeggen; nu heeft het lang genoeg geduurd, kom nu maar weer terug. Dat dit niet kan, dat geeft dan zo'n rotgevoel.