Dreeke schreef:Inderdaad je zelf geen verwijten maken, is moeilijk ik weet het maar al te goed...
Ik heb een vreselijk weekend gehad, ben er achter gekomen dat er een roddel over mij de ronte gaat in fjordenland (Zeeland).
Ik zou mijn merrie verrot hebben gereden en de dood in gejaagd hebben........ toen ik dat hoorde leek het alsof iemand met een mes in mn hart stak... als er een zuinig op zn paard is dan ben ik het wel en dat kunnen vele mensen inclusief de dierenarts beamen, maar toch, dat dit over je gezegd wordt doet zo intens veel pijn, ongeloofelijk dat er mensen zo schoftig kunnen zijn. Uiteraard ben ik op onderzoek uitgegaan en heb de gene die deze roddel het leven in heeft geblazen gebeld (vrouw van 40+) dus gen penny meisje waar je dit soort acties eerder van zou verwachten) en gevraagd waarom ze dit in hemelsnaam heeft gezegd. Natuurlijk werd dit ontkend... hoe dan ook, ik heb wel even duidelijk gemaakt zo dat ik niet met me laat sollen, als het om Vinga gaat dan wordt ik giftig, ze kan er dan wel niet meer zijn maar als je aan Vinga komt dan kom je aan mij! Heb zoveel tranen gelaten hierover...
Wat een klote streek.
meis, jij hebt het beste voor gehad met je paardje.
En als 1of andere troela het op zo'n manier even de grond moet instampen... ach.. ik heb er geen woorden voor..
Diep triest is dit..