Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snackie schreef:ik heb deze week wel een slechte week hoor. ik mis hem heel erg.. en soms gaat het een paar weken goed,en ineens weer een dippie
Snackie schreef:ik heb deze week wel een slechte week hoor. ik mis hem heel erg.. en soms gaat het een paar weken goed,en ineens weer een dippie
Snackie schreef:Ik heb het met bepaalde momenten..herrinneringen.. de ene keer een lach.. de andere keer een traan.
vreemd lichaam
Kyrseltje schreef:Mijn pony is vorig jaar 12 maart overleden. A.s Woensdag precies een jaar geleden, en het doet nog zoveel pijn. Ben de laatste tijd ook erg down. Ik heb hem dan wel maar een jaar gekend, op een 1 of andere manier, was hij zo'n belangrijk deel van mij geworden.
Je kan niets meer doen dan praten, en huilen.
Kyrseltje schreef:Mijn pony is vorig jaar 12 maart overleden. A.s Woensdag precies een jaar geleden, en het doet nog zoveel pijn. Ben de laatste tijd ook erg down. Ik heb hem dan wel maar een jaar gekend, op een 1 of andere manier, was hij zo'n belangrijk deel van mij geworden.
Snackie schreef:Pff wat dicht bij elkaar..veel sterte meis!
de tijd vliegt. marlon is er ook al bijna een half jaar niet meer!
en nog steeds kijk ik naar zijn stal,en het landje waar hij in stond.
Kay komt trouwens in marlon zijn stal.
SplashIsLief schreef:Kyrseltje schreef:Mijn pony is vorig jaar 12 maart overleden. A.s Woensdag precies een jaar geleden, en het doet nog zoveel pijn. Ben de laatste tijd ook erg down. Ik heb hem dan wel maar een jaar gekend, op een 1 of andere manier, was hij zo'n belangrijk deel van mij geworden.
Sterkte meis. Zeker woensdag.
SplashIsLief schreef:Snackie schreef:Pff wat dicht bij elkaar..veel sterte meis!
de tijd vliegt. marlon is er ook al bijna een half jaar niet meer!
en nog steeds kijk ik naar zijn stal,en het landje waar hij in stond.
Kay komt trouwens in marlon zijn stal.
Lastig, maar misschien geeft dat je een stukje rust
Ik sta inmiddels op een andere stal dan waar ik met Splash stond en waar ze overleden is.
Maar deze winter had mijn andere paard 'haar' deken om en tja dat zijn van die momenten dan is het even slikken.
Zal voor jou ook wel even zijn als Kay in de stal komt, maar het went
Kyrseltje schreef:Dankje. Het is ook echt zo raar, ik weet nog hoe het precies is gegaan, het voelt echt als de dag van gister.
Mensen willen ook vaak er voor me zijn enzo, maar ze weten niet wat ze moeten doen, omdat ze zelf niets met paarden hebben.
We hadden een erg speciale band, en zou hem ook nooit vergeten!
SplashIsLief schreef:Kyrseltje schreef:Dankje. Het is ook echt zo raar, ik weet nog hoe het precies is gegaan, het voelt echt als de dag van gister.
Mensen willen ook vaak er voor me zijn enzo, maar ze weten niet wat ze moeten doen, omdat ze zelf niets met paarden hebben.
We hadden een erg speciale band, en zou hem ook nooit vergeten!
Weet je, afgelopen dinsdag was dan de dag dat Splash een jaar 'weg' is. Ik kon het me nog precies in denken en juist die dag heb ik ook de tijd ervoor genomen om erover na te denken.
Mensen weten inderdaad niet wat ze moeten doen, ook niet als ze een paard hebben/hadden. Het is gewoon iets ongrijpelijks en soms kunnen anderen gewoon niks doen en is het al een heel fijn idee dat ze aan je denken
Snackie schreef:Maar dat is net als het troosten.. niemand kan je troosten. ze proberen het.. het lukt niet..want de woorden die ze zeggen zijn leeg..
Snackie schreef:Maar dat is net als het troosten.. niemand kan je troosten. ze proberen het.. het lukt niet..want de woorden die ze zeggen zijn leeg..
Kyrseltje schreef:Pff, volgens mij heb ik toen jouw verhaal nog gelezen op bokt.. En toen dacht ik nog, ik hoop dat ik het nooit over kom. Paar dagen later gebeurde het wel..
Dat is wel zo inderdaad. Liever dat ze proberen je te helpen, dan dat ze er niet eens aan denken.