Wat ontzettend kl*te dat het is uitgesteld... Misschien een beetje een rot omschrijving,m aar weten even niet hoe ik het anders moet zeggen. Je leeft naar deze dag toe en dan opeens wordt het uitgesteld. Echt een naaistreek! Geniet nog de daagjes dat het kan...!!!!
jee he wat poedersuiker!! nu had je je voorbereid.. of nou ja voor bereiden kun je je niet op zoiets maar toch je had hierna teo geleefd en nu moet je weer naar een andere dag toeleven! en omdat het bij hun bijna dagelijks werk is is het voor hun niet erg om een andere dag te prikken maar ze denken dan eigenlijk niet aan jullie gevoel! Ik wil je wel ontzettend veel sterkte wensen als het zover is...vanaf hier een arm om je heen!!
ik was er al zo bang voor! Heb helaas op me werk vaak genoeg van dit gesodemieter meegemaakt.. mensen eindelijk aangekomen op de dag dat ze afscheid nemen van hun lieveling, komt de verzekering er weer tussen! Maar ondertussen mag t paard nog steeds geen pijnstiller of iets worden gegeven.. Zo kwaad kan ik er over worden. Tuurlijk is t fijn om sam nog ff bij je te hebben, maar als je al een week naar zon dag toeleeft, is het ook wel fijn om het achter de rug te hebben..
Balen Vief....lijkt me toch al zo moeilijk en dan zoiets....lijkt me ook wel dubbel, want het is fijn dat hij er nog is, maar je weet ook dat hij pijn heeft
Nou viv ben je klaar mee Lekkere verzekering! Je leeft wat je al zij naar zoiets iets toe, niet omdat het leuk is, maar omdat het zo naar is dat dat gebeurt en dan zit. Meis no super veel sterkte
hee meis, ik wens je heel veel sterkte toe.. ik bewonder hoe je erover denkt en dat vind ik mooi . je hebt zeker leuke tijden met je bloedmooie pony gekent!
Heel veel sterkte in de komenden dagen en ja natuurlijk heel dubbel dat hij nog wat langer bij je is maar probeer ervan te genieten.
Ik heb de afgelopen 2 jaar al 2 paarden af moeten geven zo en ja ook het wachten op de verzekering dat is jammer genoeg iets wat niet prettig is.
Ik werk bij Interpolis en ja die zijn overgegaan naar Hippo en dat is een hele procedure wat met zich meebrengt dat je in deze periode te maken krijgt met administratieve fouten (iets anders kan ik het niet noemen want voor jullie is dat nu eenmaal zo)
Ik heb meegemaakt dat het bedrijf wat mijn paard nadat ze ingeslapen zou zijn haar op zou halen en dat was nog een hele toestand want normaal gebeurt dat bij dierenartsen of boeren die speciale codes hebben, nou janken natuurlijk en helemaal over de rooie, je zit niet te wachten op dit soort bureaucratie maar je loopt er wel tegen aan.
Leef bij het moment en haal eruit wat eruit te halen is.
Geef hem een knuffel namens mij en namens al die mensen die hier meeleven met jullie.