Silly1972 schreef:Alsof de opfok daar wat aan kan doen!
Thuis kunnen er zeker geen ongelukken gebeuren.
Wat respectloos dit.
Pb
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SofieHavan schreef:Bedankt allemaal. Dit gaat sowieso veel tijd nodig hebben om te slijten... alles doet mij momenteel aan hem herinneren, hij is nog zo tastbaar aanwezig en toch komt hij nooit meer terug. Zijn halster blijft onaangeroerd hangen, zijn voederbak mag leeg blijven... ik had nooit gedacht dat het zoveel pijn zou doen. Onze dieren sterven meestal ook gewoon omdat ze oud zijn en het hun tijd was. Met dit soort verdriet ben ik nog maar zelden geconfronteerd geweest, ik kan het zo moeilijk plaatsen. Een deel van mij blijft koppig hangen in ongeloof en machteloosheid alsof er nog een kans is om het onafwendbare ongedaan te maken. Ik hoop dat ik het snel kan bevatten, de strijd kan aangaan met het lege gat dat hij achtergelaten heeft in mijn hart en het kan vullen met herinneringen...
SofieHavan schreef:pol1 schreef:Offtopic: Hoe kan het dat de opfok niets raars heeft gezien? Mbt de kaak?
Zoals andere al aangaven voor mij ook reden dat ik ze thuis hou, ik wil ze elke dag kunnen zien ( maar die mogelijkheid moet je wel hebben)!
Er was uitwendig eigenlijk niets te zien, zijn hoofd stond niet gezwollen, geen wondjes,... enkel zijn lipje hing een beetje en dat was dan te verklaren door de breuk in de onderkaak. Al de andere (onherstelbare) breuken waren niet te zien. Ook in de kliniek hadden ze die niet opgemerkt. T was maar omdat ik het bobbeltje voelde achter de kaaklijn dat ze een extra foto namen.
En de opnames zijn gemaakt met een CT scan.
(Iemand gaf de opmerking van de mooie beelden)
Doen ze slechts uitzonderlijk als via gewone RX de breuken niet duidelijk zijn, aangezien dit erg duur is (€800).
Ik wou hem eerst thuis houden, uiteindelijk toch voor de opfok gekozen omdat hij daar met leeftijdgenoten zou kunnen staan, hier staan enkel wat bejaarde pony's. Ook was hij al erg groot en sterk dus ik kon hem op mijn eentje niet zo goed pakken etc, daarom leek de opfok mij beter, daar was hij in handen van mensen met ervaring... uiteraard heb ik nu zoveel spijt, ik word verteerd door spijt en schuldgevoelens... :'(