Wat een liefde spat er van mijn scherm. Ik herken haar zeker en vind het zo goed van je dat je altijd naar haar hebt geluisterd. Voor altijd in je hart!
Voor mij is zij 'de fjord van bokt'. Respect voor je beslissing, maar dat maakt het niet minder lastig. Heel veel sterkte. Ik vind die foto op het strand overigens echt machtig, straalt zoveel kracht uit met die neusgaten!
Jeetje Sjolvir was voor mij toch wel een van de echte Bokt-iconen... Wat een prachtig en liefdevol eerbetoon heb je voor haar geschreven, heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Kkkaren
Geplaatst: 04-12-16 23:12
Veel sterkte...Jullie hebben het goed gehad samen...
Jeetje Do, heel veel sterkte....idd jij bent voor mij ook een paardenmens met een hoog lol met je knol gehalte, waar je paarden dat ook laten zien. Dat Sjol haar verdiende rust mag vinden op de groene weides. Geniet ervan als je kijkt naar of bezig bent met Heps, je mooie nazaat.....
pretty
Geplaatst: 05-12-16 15:36
Oh nee...dat is ook weer zo een icoon die is moeten gaan.
Heel veel sterkte.
Sparky10
Geplaatst: 05-12-16 21:37
lieve do, Ik heb zo vaak gelachen om jou berichten zowel hier als op fjordenwereld , Sjolvir en sparky zijn even oud en ik kon me sommige verhalen van jullie zo in plaatjes mee beleven !
Ik kan je enkel sterkte wensen met dit verlies ik hoop dat de geniale verhalen van sjol voort blijven komen maar dan in de hepsie vorm