[IM] Dag lieve James. Mijn maflinger.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsevdberg

Re: Dag lieve James. Mijn maflinger.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:03

Sterkte Chasey met dit grote verlies... Y;(

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:05

Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte met dit grote verlies Y;(

MelissaYM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:07

Pff TS wat een nachtmerrie! Die lieve James :n

Vreselijk, ik wens jullie heel veel sterkte met dit ontzettend grote verlies Y;(

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:08

Ook hier kippenvel. Ik las de titel en kon al niet geloven dat het dè James was. De James van Bliksem. D3 James van David. Maar wel dus. Wat een onwerkelijke nachtmerrie. Heel veel sterkte voor jullie allemaal, ook voor kleine Bliksem.

Rust zacht, mooie lieve James.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:08

-O- niet James. Vond het zo'n leuk dier altijd. Sterkte. Y;(

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:19

Ik zag de titel en dacht neeeeeee maar helaas is het wel waar.
Jouw knappe James is niet meer wat een verlies.
Heel heel veel sterkte met het verlies van jullie knapperd.
Heb altijd erg genoten van jullie foto's en video's.

Rust zacht lieve James

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 09:35

Dankje allemaal. Bliksem is heel erg onrustig. Is aan het zoeken en hinniken. Hij snapt er niks van.
Ik weet ook even niet wat ik moet doen. Voor hem is het het beste dat er zo snel een maatje voor hem komt, maar ik moet er niet aan denken. Ik zit in een waas.
Vannacht heeft David bij ons op de slaapkamer geslapen. Wij allemaal (behalve Marloes) hebben slecht geslapen. Veel wakker gelegen en ook David heb k vannacht een paar keer horen snikken.
Het hinniken van Bliksem wat de hele nacht door ging was ook erg zielig... :(

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:39

:(:) arme Bliksem, arme jullie.
En wat een moeilijke beslissing, wel of niet een maatje voor Bliksem...

RSDICBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:40

Heel veel sterkte met het verlies van jullie grote vriend!! Heb altijd genoten van de vrolijke foto's en jullie avonturen!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:47

Chasey schreef:
Dankje allemaal. Bliksem is heel erg onrustig. Is aan het zoeken en hinniken. Hij snapt er niks van.
Ik weet ook even niet wat ik moet doen. Voor hem is het het beste dat er zo snel een maatje voor hem komt, maar ik moet er niet aan denken. Ik zit in een waas.
Vannacht heeft David bij ons op de slaapkamer geslapen. Wij allemaal (behalve Marloes) hebben slecht geslapen. Veel wakker gelegen en ook David heb k vannacht een paar keer horen snikken.

Een nieuw maatje is heel snel, vandaar juist de vraag of hij niet tijdelijk ergens terrecht kan zodat hij niet alleen is, dat kan opzich in een dag worden geregeld.
Dan heb je ook even geen zorg voor een paard, kun je het rustig laten landen.

Heel veel sterkte!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 09:49

Wow wat schrik ik hiervan zeg! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!
Ik vond je topics met James altijd weer een eye opener, hij was zo veranderd bij jullie.. Nogmaals sterkte.

agee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 10:02

Ach meid, wat een verschrikkelijk nieuws. Ook ik heb altijd genoten van je leuke topics, en hoop ook dat je straks weer fijne berichten kunt plaatsen. Voor nu veel sterkte. Nu kan dat vast nog niet, maar over een poosje kun je erg genieten van de mooie herinneringen. Sterkte! :(:)

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 10:02

Heel veel sterkte met dit verlies.
Het was een wereldpony met een gouden hart.

Ik denk dat wat Smurffie zegt een goed idee is om Bliksem tijdelijk ergens anders onder te brengen.
Of misschien kun je tijdelijk een pony van iemand lenen die je erbij zet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 10:33

Geef David maar een dikke knuffel van mij! :+:

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 10:38

Ahh Nee niet James.
Heel veel sterkte :(:)

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 10:46

Heel veel sterkte met het grote verlies Y;(

Ik heb altijd zo genoten van de topics vol met plezier, wat was het een gouden pony ;(

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 11:13

4 jaar geleden hebben wij op dezelfde wijze onze pony verloren. 's Avonds had de dochter nog gereden, niks aan de hand en 's ochtends lag hij dood in de paddock.
De shock en ongeloof zijn bijzonder groot en het vraagt een hele tijd om het te verwerken.

De dierenarts had ons wel gezegd dat hij niet geleden had, dus geen koliek zou gehad hebben. Dan had hij sporen van (inmiddels) opgedroogd zweet moeten hebben en uiterlijk was aan hem niets te zien. Het feit dat hij geen pijn geleden had, was voor ons een troost en ook de gedachte dat we het niet hadden kunnen verhelpen.

Heel veel sterkte met dit verlies. James was nog veel te jong om te gaan.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 11:18

Wat een schok voor jullie ;( Het was zo'n one of a kind paard! Veel sterkte met het verlies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 11:21

Chasey schreef:

Heb je andere dieren waar Bliksem aan gewent is en die even bij hem kunnen lopen? Of kan iemand uit je vriendenkring je een pony lenen?

Bliksem tijdelijk verhuizen zou ik eerlijk gezegd niet doen, omdat hij dan moet wennen aan een leven zonder zijn vriend en een nieuwe, tijdelijke, thuis. Maar ja, jij kent je pony het best en niemand kan beter inschatten wat voor jou pony kan en wat niet.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 11:35

En is het een idee om nog een keer met Bliksem bij James te kijken?

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 11:36

Ik heb voor nu maar even de hond bij hem in de paddock gedaan...
Ik kan niet goed nadenken, er spookt van alles door mijn hoofd. En het feit dat James op een afstandje in de berm ligt onder een zeil is echt vreselijk!!! Ik kan hem zien liggen als ik uit het raam kijk. Echt.... ik wou dat zijn lichaam al weg was.. dit is niet te doen man.
Gisteren toen we hem aan het afdekken waren stopte mensen om ons aan te gapen wat we aan het doen waren en reden daarna verder... gatverdakke. Ik dacht echt 'rot op!" of heb het fatsoen om uit te stappen en te vragen wat er is gebeurd... Want het waren mensen vanuit de straat, maar gewoon dom stoppen, loeren en weer verder rijden vanuit de auto. stom volk...

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 11:37

Als ik iets voor je kan betekenen Chasey, geef het dan aub aan. Ben er zo. Veel sterkte.

DogWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 11:40

Jeetje wat een ontzettend naar nieuws.

Heel erg veel sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 11:40

Chasey schreef:
Ik heb voor nu maar even de hond bij hem in de paddock gedaan...
Ik kan niet goed nadenken, er spookt van alles door mijn hoofd. En het feit dat James op een afstandje in de berm ligt onder een zeil is echt vreselijk!!! Ik kan hem zien liggen als ik uit het raam kijk. Echt.... ik wou dat zijn lichaam al weg was.. dit is niet te doen man.
Gisteren toen we hem aan het afdekken waren stopte mensen om ons aan te gapen wat we aan het doen waren en reden daarna verder... gatverdakke. Ik dacht echt 'rot op!" of heb het fatsoen om uit te stappen en te vragen wat er is gebeurd... Want het waren mensen vanuit de straat, maar gewoon dom stoppen, loeren en weer verder rijden vanuit de auto. stom volk...

Zitten er veeboeren bij jullie in de buurt? Een kennis van me had ooit hetzelfde probleem en die mocht toen zijn paard op het erf van een boer leggen tot Rendarc kwam.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 11:43

Nee niet in de direct omgeving. Waarom heeft Rendac geen weekend dienst, dieren gaan elke dag dood. Ook in het weekend....