Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chasey schreef:Dankje allemaal. Bliksem is heel erg onrustig. Is aan het zoeken en hinniken. Hij snapt er niks van.
Ik weet ook even niet wat ik moet doen. Voor hem is het het beste dat er zo snel een maatje voor hem komt, maar ik moet er niet aan denken. Ik zit in een waas.
Vannacht heeft David bij ons op de slaapkamer geslapen. Wij allemaal (behalve Marloes) hebben slecht geslapen. Veel wakker gelegen en ook David heb k vannacht een paar keer horen snikken.
Het hinniken van Bliksem wat de hele nacht door ging was ook erg zielig...
Chasey schreef:Dankje allemaal. Bliksem is heel erg onrustig. Is aan het zoeken en hinniken. Hij snapt er niks van.
Ik weet ook even niet wat ik moet doen. Voor hem is het het beste dat er zo snel een maatje voor hem komt, maar ik moet er niet aan denken. Ik zit in een waas.
Vannacht heeft David bij ons op de slaapkamer geslapen. Wij allemaal (behalve Marloes) hebben slecht geslapen. Veel wakker gelegen en ook David heb k vannacht een paar keer horen snikken.
Het hinniken van Bliksem wat de hele nacht door ging was ook erg zielig...
Chasey schreef:Ik heb voor nu maar even de hond bij hem in de paddock gedaan...
Ik kan niet goed nadenken, er spookt van alles door mijn hoofd. En het feit dat James op een afstandje in de berm ligt onder een zeil is echt vreselijk!!! Ik kan hem zien liggen als ik uit het raam kijk. Echt.... ik wou dat zijn lichaam al weg was.. dit is niet te doen man.
Gisteren toen we hem aan het afdekken waren stopte mensen om ons aan te gapen wat we aan het doen waren en reden daarna verder... gatverdakke. Ik dacht echt 'rot op!" of heb het fatsoen om uit te stappen en te vragen wat er is gebeurd... Want het waren mensen vanuit de straat, maar gewoon dom stoppen, loeren en weer verder rijden vanuit de auto. stom volk...