Ik ken jou en je paard niet maar ik heb je verhaal met tranen gelezen. De liefde voor je paard is overduidelijk te voelen, veel sterkte met het verlies!
Heel heel veel sterkte. Zoals, zo te lezen voor veel andere bokkers met mij, heeft Ti een onwisbare indruk achtergelaten. Ik kon zijn topics niet wegklikken zonder een paar minuten naar dat mooie wijze hoofd te staren. Sommige paarden hebben hét, wat hét mag ook zijn, en hij had hét...
linnnh
Geplaatst: 31-12-14 11:34
Tranen in mijn ogen! Mooi geschreven.
Je mag trots op jezelf zijn, dat je gevochten hebt voor hem, maar hem hebt kunnen laten gaan op het moment dat het moest. Heel veel sterkte
Lusitano
Geplaatst: 31-12-14 11:40
jeutje.... ik ben sprakeloos. Ik denk dat iedereen die de Titopics kent weet wat een speciaaltje hij was.
Afscheid nemen is altijd heftig maar op zo'n manier bijna onoverkomelijk. Een gebroken hart heelt nooit meer helemaal. ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van Tisento.
CastaMickey
Geplaatst: 31-12-14 11:46
Heel veel sterkte! Ik zit hier zoals velen met tranen op m'n wangen en dat heb ik niet snel. Altijd jullie topics gevolgd en als stille meelezer van hem meegenoten. Heel erg veel sterkte met dit oneindig grote verlies
Jasia
Geplaatst: 31-12-14 11:46
Ah Cynthia, ik had het al op Facebook gelezen, onvoorstelbaar.. Wat heb je het mooi omschreven en wat zit er, zoals altijd, weer veel liefde in jouw verhaal. Hier rollen de tranen over mijn wangen, ik weet zo goed hoe je je voelt.. En ik weet ook dat mijn woorden daar vrij weinig aan kunnen doen, want helaas, ik kan hem niet terughalen, maar ik wil toch zeggen hoeveel ik van jullie genoten heb, hoe mooi ik jullie topics vond, ik zal zijn 'merries kijken' topic nooit meer vergeten.. Jij en Ti waren een mooi team, zelden heb ik een paard en een mens gezien die zo bij elkaar hoorden als jullie. Veel te kort, veel te vroeg.. Maar die 3,5 mooie jaren neemt niemand jullie meer af. Alle foto's, alle herinneringen van jou en je mooie Ti.. Heel veel sterkte met dit grote verlies!
Oh mijn god cyn.. De tranen staan serieus in mijn ogen. Ti was zo ontzettend speciaal. Jij bent zo goed voor hem geweest. Heel heel heel veel sterkte
xxGáskixx
Geplaatst: 31-12-14 12:04
Pff ik schrok toen ik het topic zag.. Nee niet Ti dat kan toch niet! Als ik z'n naam ergens zag staan moest ik altijd ff kijken.. Zo'n bijzonder paard was het!
Ilse1979
Geplaatst: 31-12-14 12:07
Ik post nooit, maar hiervoor log ik in.
Ik zit hier met tranen over de wangen op mijn werk. Niet TiSento. Niet dat geweldige dier... Ik brak bij het lezen van zoveel liefde, die jij hebt voor hem. Jullie waren één.
Woorden schieten mij tekort. Geen enkele zal verwoorden wat jij nu moet doorstaan en geen enkele zal je troost gaan bieden. Toch, wens ik jou en iedereen die hem ook maar gekend heeft heel, héél veel sterkte. Weet dat hij nooit vergeten zal worden...
Nee niet Ti .... :'( Ben altijd een stille meelezer geweest en jou band met hem kon je zelfs voelen vanaf bokt.. Pff wat heftig zeg, tranen in m'n ogen :'( Heel erg veel sterkte met dit enorme verlies
terpentijn
Geplaatst: 31-12-14 12:19
Verschrikkelijk, dit paard dat zo'n bijzondere betekenis had voor je, TS, en met zijn magische aanwezigheid je door moeilijke tijden heeft geholpen.... Wellicht zat zijn taak (voor en met jou) er hier op, en moest hij daarom gaan... Het is onverteerbaar voor de verdrietige achterblijvers, maar hij was hier om een reden, en nu lijkt de reden van zijn verscheiden zo redeloos...
Ti Sento... ik voel je... je zult hem altijd voelen, Ts, nu en voor eeuwig, hij zal altijd in je hart voortleven, in good times en in bad times. Later, als de ergste pijn wat is afgedempt, zul je maar aan je zonnestraaltje hoeven te denken, met een glimlach van herinnering, en dan zal je leven weer een stukje lichter zijn.
Voor nu en de komende tijd wens ik je ontzettend veel sterkte met dit afschuwelijke verlies...
MadelonSunny
Geplaatst: 31-12-14 12:27
Wat heb je er een prachtig topic van gemaakt meid. Hij was een geweldig paard, jouw allerbeste maatje. Ik leef zo met je mee. Koester die mooie momenten met hem, die pakt niemand je meer af! Je hebt voor hem gedaan wat je kon. Hij had net als Guusje dikke pech. Jou valt niks te verwijten, ookal voelt het van wel. Geniet van je mooie dames en koester de mooie momenten met z'n 4'en. Nogmaals sterkte en een dikke knuffel
Pacific
Geplaatst: 31-12-14 12:28
Pff, tranen in mijn ogen bij het lezen van je verhaal...
Altijd een (stille) volger van jullie geweest en nu is hij er niet meer... Heel veel sterkte
timokyana
Jeetje.......................schrok me rot en kon het niet geloven... Ti..
Heel veel sterkte!
Levitate
Geplaatst: 31-12-14 12:54
Ik ben ook altijd een stille meelezers geweest... Toen ik zag dat het TiSento was, dacht ik alleen maar dat het niet eerlijk was. Zo'n mooi paard en nog zo jong... Heel veel sterkte!
jeetje veel te jong nog,wat een hartverscheurend verhaal,tranen in mijn ogen van het lezen....
heel veel sterkte met het verlies van dit bezondere vriendje...
turtlelito
Geplaatst: 31-12-14 13:43
TiSento........
Een toepasselijkere naam had hij niet kunnen hebben. Ongelooflijk hoeveel mensen hij heeft weten te raken. Waarvan de meerderheid 'door het beeldscherm heen'.... Vanaf voor zijn geboorte leefden mensen al mee: wat zou het worden? Valk? Merrie? Nee hoor, TiSento werd lekker een palomino hengst!
Maar dan wel een hele bijzondere. Prachtig uiterlijk en een nog mooier innerlijk: de pret en de speciale band met zijn Baassie spatte van elke foto af.
Ikzelf? Ik was een (best wel stille) meelezer. Keek altijd meerdere keren in zijn topics, nieuwsgierig of er weer een extra pagina (en dus meer foto's!) bijgekomen waren. Volgde zijn veulentopics en later natuurlijk de fantastische stukken over de complete familie DaisTiFi.
En toen zag ik via via via een berichtje dat hij niet lekker was. 'Ach gosh, dat hij maar snel mag opknappen, wat zal Baassie ongerust zijn', dacht ik nog. Maar nee, in plaats daarvan zag ik een hartverscheurend bericht verschijnen. Wat? Ti overleden? Dat kan niet, mag ook helemaal niet! Ik werd er helemaal beroerd van, vooral bij de gedachte aan wat Baassie Cynthia op dat moment wel niet moest doormaken. Wat een nachtmerrie.....
Waarom? 'Had het zo moeten zijn'? Daar geloof ik persoonlijk nooit zo in. Ik hou het maar op stomme, rotte pech. Een hardnekkig virus of een bacterie precies op een moment van minder weerstand, het kan zomaar alles veranderen.
Wat een geluk dat Baassie deze zomer nog op zijn rug heeft mogen genieten. Gevoeld heeft hoe het was om Ti te rijden. Herinneringen die nooit meer af te nemen zijn.
Geniet ervan op de eeuwige groene weiden TiSento. En maak het leven van degenen die jou voorgingen en die wij nog steeds missen een beetje vrolijker.