Gisteren al in het andere topic gereageerd maar het lat me niet los. Nu thuis en zie ik je mooie IM-topic. Je hoopt dat je nooit in dit deel iets moet posten, maar helaas is het soms werkelijkheid. De manier waarop jij het nu moet doen is vreselijk. Je wenst ze gedag en zegt tot morgen.............en dan...............is er geen morgen meer samen. Het gemis, het gevoel dat je niet weg kan schreeuwen, het verdriet.........het is al heftig bij 1, laat staan bij 3 en dan de manier waarop. Pfff meis, ik wil jullie allemaal die erbij betrokken zijn heel erg veel sterkte wensen (al is het niet in woorden uit te drukken).
Ik hoop niet dat dit verkeerd opgevat wordt of dat het te vroeg is om er uberhaubt over na te denken, maar mocht je staartharen hebben, dan wil ik je een mooie lange hanger aanbieden. Ik heb hem ook laten maken van mijn net overleden paard en haal er heel veel steun uit. Dus mocht je dat willen dan pb je maar en zal ik hem op mijn kosten laten maken.
Noek_Bronco
Geplaatst: 28-01-13 20:58
Heel veel sterkte daar, moet echt vreselijk zijn! Ik ben er ook als de dood voor, moest het hier gebeuren.
En Quintusgl: Wat een hele mooie geste van jou, jij maakte zonet mijn dag.
Heel veel sterkte met het verlies, wat moet het erg zijn om op deze manier je paarden kwijt te raken.
annemiekje40
Geplaatst: 28-01-13 22:06
Heel veel sterkte. Dit is iets wat niemand mee wil maken. Wat eigenlijk niemand mee zou moeten maken! Vreselijk. Voor ons als buitenstaanders is het al enorm beangstigend en indrukwekkend, laat staan als je dit zelf mee moet maken. Heel veel sterkte!
Coony
Geplaatst: 28-01-13 22:07
Heel veel sterkte toegewenst, vreselijk dit..
_Marell
Geplaatst: 28-01-13 22:08
Jee, heel heel veel sterkte! Zie het pas net, maar wat moet jij door een vreselijk diep dal gaan.. Pff, nogmaals ontzettend veel sterkte!
ivda
Geplaatst: 28-01-13 22:09
Heel veel sterkte, zo moeilijk om ze alledrie tegelijk kwijt te zijn
Nogmaals heel veel sterkte met het verlies van jullie viervoeters. Het is onbegrijpelijk zo heb je alles.... En zo ben je ze ineens kwijt. Geniet van de mooie momenten wat je met ze hebt doorgebracht... Sterkte...
spiranca
Geplaatst: 28-01-13 23:08
alles is al gezegd hier, woorden schieten tekort... ook ik wil graag mijn medeleven betuigen.. niet voor te stellen, zo'n groot gemis, zo'n drama.. Heel veel sterkte, er stralen 3 sterretjes aan de hemel erbij.. Alleen....veels te vroeg..
de hel waar jij nu in moet zitten.. dat kan niemand zich voorstellen ik zit hier met tranen te typen, wat een drama ik wens je zo enorm veel sterkte om dit verlies te kunnen verwerken
SRY
Geplaatst: 28-01-13 23:17
Heel veel sterkte!! Hoop dat je nog een beetje kan genieten van de hele mooie foto's die vorige week zijn gemaakt.