Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
celticpony schreef:heb alles gevolgd...ben "opgelucht" met dit besluit, dit heb je goed gedaan!. Ik hoop dat je begrijpt wat ik ermee bedoel. voor Puck is dit het allereerlijkste...verdrietig is het wel..heel erg zelfs, sterkte.
dat zo'n handelaar dit gewoon had laten gebeuren...dat moet gewoon eens worden aangepakt.
Eldert61 schreef:30-12-2009
kreeg ik de volgende mail
naar aanleiding van dit topic zijn wij met zeer spoed opzoek naar vervoer er moet een pony opgehaalt worden in hulsthorst en daarna in beerzeveld
het gaat hier om een noodgeval lees aub het topic even door het is de moeite waard
[MD] Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?
Ik ben het topic gaan lezen en heb haar terug gemail dat ik PUCK
voor zeer lage prijs voor haar wou halen dat hebt ook gedaan.
Ik heb onderweg nog een shetje opgehaalt in hulshorst en ben daarna naar beerzeveld gereden
waar PUCK verlaten buiten stond we hebben hem geladen en ze allebei los laten staan en na pak weg na
2 km gestopt om even te kijken of alles goed ging met die twee ze waren
allebei lekker aan het knabbelen van het hooi wat ik mee had.
Na een uurtje rijden weer even gekeken en alles ging volgens plan
PUCK was inmiddels van achteren naar voren gegaan en stond wat om zich heen te kijken.
In Wassenaar aan gekomen zijn ze allebei lekker het land op gegaan.
Maandag 4-1-2010
kreeg ik een bericht van prissey
dat PUCK naar de dokter moest en dat kon tot 10 uur svonds
ik meteen terug gemaild dat ik dat voor haar zou doen
na mijn werk distributie vervoer
na wat mailtjes over en weer zie ze me dat ik het geld voor de rit eind van de maand zou krijgen ik dacht nog welk geld.
S vonds aan gekomen bij Prissey om PUCK op te gaan halen uit die wei
zei ik tegen haar dat ze de rit van mij kreeg aangeboden als dank dat ze het diertje
wilde redden
kreeg spontaan 3 dikke kussen van haar dat deed me goed.
Bij de dierenarts aan gekomen was het voor Puck te glad om hem te laten lopen en we besloten om hem maar op te tillen en hem in zijn stal te zetten.
Prissey gaf hem nog wat voer en knuffelde nog even met hem.
dinsdag 5-1
Kreeg ik om 10.30u een berichtje
dat ze PUCK na goed overleg en besluit hadden laten in slapen
ik kreeg een brok in mijn keel PUCK is niet meer.
Puck blijft in mijn gedachten en een sticker word nu gemaakt en achter op mijn trailer staat straks de naam PUCK waar ik en bijna alle bokkers de achtergrond van kennen.