Pfffff... ik schiet gewoon helemaal vol bij het lezen van jullie reacties...
Tja, wat zal ik zeggen... Beter voelen doe ik mij nog steeds niet. Gisteren kwam het per toeval ter sprake en nog steeds breek ik, als ik erover praat. Nog steeds voel ik het zo diep in mijn hart als ik probeer uit te leggen hoe verschrikkelijk bijzonder dit specifieke paard voor mij was. En dat ik nooit, nooit meer een paard zal vinden wat ook maar een klein beetje in zijn schaduw zal staan...
Het echte plezier wat ik had, ben ik nog kwijt, maar ik hoop dat de zomerperiode mij weer wat goed zal doen. Sinds een paar weken kom ik weer met wat meer plezier op stal. Ik heb echt maanden met tegenzin stal bezocht, maar ja, ik moest, want ik had daar nog andere paardjes staan die om aandacht vroegen...
De ring heb ik nog niet gemaakt. Ik heb 3 juni als deadline gesteld, precies een half jaar later... Ik heb diverse malen wel op het punt gestaan, maar het probleem is, en ik schiet gewoon helemaal vol als ik dit schrijf, ik heb te weinig haar van Sun. Dat betekend dus dat ik die ene pluk die ik heb moet opsturen en dan kan ik gewoon niet opbrengen. Wat als het nou kwijt raakt?! Dan heb ik niets meer...
Ik heb dan ook besloten dat ik een stuk eraf knip, want ze kunnen toch niet de hele lengte gebruiken, en dat dan bewaar, maar ik kan het nu gewoon nog niet opbrengen om aan die staart te knippen. Dus ik heb het even weggelegd en doe dat pas als ik er echt aan toe ben...
Voorlopig heb ik alles even ver weggestopt en ben ik verder gegaan met mijn leven, maar verwerkt? Nog niet eens een klein beetje, ik vraag me af of dat uberhaupt ooit wel gaat gebeuren...
Er zijn veel paarden gekomen en gegaan in mijn leven, maar niet 1 was zo bijzonder als deze...
Ik praat er ook niet zoveel meer over, want als ik er op mijn werk iets over zeg (men vraagt er wel eens naar) dan snappen mensen werkelijk waar niet, waar je je zo druk om maakt. Het was maar een beest...
Tja, voor hun wel... voor mij was het mijn maatje die ik nog iedere dag mis...