Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lovely schreef:Ik ook. Als je dan een vallende ster ziet, voelt dat toch een beetje apart. Dat weet ik nog wel, dat ik vlak na Lab zijn dood op weg was naar huis en recht voor me, boven de gebouwen, zag ik een vallende ster. Daar moest ik van glimlachen en dacht nog 'uitslover'.
Pauline schreef:En opeens is het daar weer, onverwachts maar zo rauw...ik mis haar zo. Alsof het me overspoelt, een allesoverheersend gevoel van gemis.
ceesje schreef:Lovely schreef:Ik ook. Als je dan een vallende ster ziet, voelt dat toch een beetje apart. Dat weet ik nog wel, dat ik vlak na Lab zijn dood op weg was naar huis en recht voor me, boven de gebouwen, zag ik een vallende ster. Daar moest ik van glimlachen en dacht nog 'uitslover'.
Nok mok zokn het de regenbogen die het haar doen....
Dreeke schreef:Pfff ik zit hier met een vreslijke brok in mn keel op mn werk, voel me down, het is vandaag precies een halfjaar geleden dat mijn oogappeltje heen is gegaan
Vinga... 13-05-2008 - 13-11-2008 meissie ik denk nog elke dag aan je, en ik mis je verschrikkelijk.....
Grit schreef:Hey Pluklief, hoe is het met Embla?
Snackie schreef:Wat een verhaal zeg.
Dikke knuf ervoor.
Dat mensen zo kunnen zijn...
Hoe is het contact met je dochter nu?
diddlmouses schreef:@ Doortje, jeetje wat een verhaal zeg!
Dikke![]()
Helaas gebeurd het nog veels te vaak en te makkelijk naar mijn zin om een paard in te laten slapen.
Vaak idd omdat ze het geld nodig hebben om een paard te kunnen kopen waar ze weer op kunnen rijden, want 2 paarden is vaak te duur![]()
Ik kan daar echt zo kwaad om worden!