Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pauline schreef:Idd, het gaat allemaal zo snel..overigens heb ik wel een ontzettend mooie, aangrijpende fotoreportage van de hele dag. Klinkt misschien vervelend maar mij helpt het wel.
Ik ga ze hier niet plaatsen, een link is evt per pb te krijgen. Ik merk dat ik, ook doordat ik het zelf heb moeten doen, echt alleen beelden heb hoe ik die naald steeds in die hals stond te duwen...doe foto's plaatsen het weer in een totaalperspectief..
Snackie schreef:Valdiva, is zoals ik op de foto kan zien,een echt divamooie vos.
Heel veel sterkte voor iedereen
Lovely schreef:Pauline schreef:Idd, het gaat allemaal zo snel..overigens heb ik wel een ontzettend mooie, aangrijpende fotoreportage van de hele dag. Klinkt misschien vervelend maar mij helpt het wel.
Ik ga ze hier niet plaatsen, een link is evt per pb te krijgen. Ik merk dat ik, ook doordat ik het zelf heb moeten doen, echt alleen beelden heb hoe ik die naald steeds in die hals stond te duwen...doe foto's plaatsen het weer in een totaalperspectief..
Dat ook nog eens, daar moet je ook maar de kracht voor hebben om te doen. Hoeveel paardenliefde is ervoor nodig om zoiets te kunnen? Je hebt haar een hoop ellende bespaard en ik denk dat dat genoeg reden is om je er niet ellendig over te voelen dat het zover heeft moeten komen. Je hebt gedaan wat je kon en beyond, je had een wonder nodig en het kwam niet. Je hebt haar bevrijd, niet beeindigd.
Lovely schreef:Snack, dat heb ik ook. In de tijd voorafgaand aan het inslapen had ik ook heel erg veel last van het overweldigende gevoel dat dit niet het leven was wat hij had verdiend. Ik wilde hem graag bij me hebben, maar niet zo en zodoende viel het besluit.
Ik had helemaal niet gezien dat er ook een topic over Mek was en ik heb met stijgend afgrijzen zitten lezen hoe de bokt-beter-weet-brigade wederom zijn mening moet doordrukken, want wat nou als... ik vind het echt om te kotsen dat mensen zo'n beslissing in twijfel durven trekken, wat denken ze wel niet. Na 2 pagina's heb ik het voor gezien gehouden, ik kan er slecht tegen. Bah daarvoor.
Snackie schreef:Lovely schreef:Snack, dat heb ik ook. In de tijd voorafgaand aan het inslapen had ik ook heel erg veel last van het overweldigende gevoel dat dit niet het leven was wat hij had verdiend. Ik wilde hem graag bij me hebben, maar niet zo en zodoende viel het besluit.
Ik had helemaal niet gezien dat er ook een topic over Mek was en ik heb met stijgend afgrijzen zitten lezen hoe de bokt-beter-weet-brigade wederom zijn mening moet doordrukken, want wat nou als... ik vind het echt om te kotsen dat mensen zo'n beslissing in twijfel durven trekken, wat denken ze wel niet. Na 2 pagina's heb ik het voor gezien gehouden, ik kan er slecht tegen. Bah daarvoor.
idem hier...
Pauline schreef:Tja daar heb ik me weinig aan geergerd..misschien te lamgeslagen, of..ik weet gewoon hoe goed het is dat het wel gebeurd is. En hoe beroerd ík me nu voel, het is voor haar echt beter. Stel je voor dat ze in handen van dergelijke beterweters was gekomen...dat was mijn doembeeld.