Ik d8 dat jij er best makkelijk mee om kon gaan, maar zo zie je maar weer hoe dat kan vertekenen op internet...
@ Kiwi, ik ben daar ook zoooo bang voor.
Elke avond voor ik in slaap val probeer ik hem voor me te halen precies zoals ie was...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
diddlmouses schreef:@ Eefvoor jou!
Ik d8 dat jij er best makkelijk mee om kon gaan, maar zo zie je maar weer hoe dat kan vertekenen op internet...
Snackie schreef:En over het algemeen begrijpt iedereen je...
Ookal heb je na een jaar nog steeds verdriet.
Dreeke schreef:Vandaag kreeg ik mn armbandje eindelijk binnen met het haar van Vinga er in verwerkt.
Via mn vriendin in Drenthe heb ik dit besteld, ik had de moed bij elkaar geschraapt om een streng uit Vinga dr staart
te knippen die ik thuis heb liggen.
Toen ik vorige maand naar Drenthe ben geweest heb ik het haar achter gelaten bij mijn vriendin en zij zou er voor zorgen
dat het terrecht kwam bij degene die dit armbandje gemaakt heeft.
Het haar is verwerkt in een soort spiraal, zodat het goed bewaard blijft.
Het donkere in het armbandje is het haar van Vinga, dat kan je door de
spiraal heen zien.
Er zat nog een hele mooie verassing bij van mn vriendin, een sleutelhanger
met ook daarin Vinga dr haren verwerkt.
Met trillende handen maakte ik het pakje gisteren dus open, het zat mooi verpakt in een zakje met een lint er om heen.
Tranen kwamen alweer toen ik het armbandje vast had..... ze is alweer bijna een halfjaar geleden overleden.....
Maar ben zo blij dat ik dit kan dragen, dat voelt zo speciaal!
Pauline schreef:Ook ik meld me hier weer, helaas...
Ik heb mijn paard 1,5 week geleden laten inslapen ( Zie: Mek is dood) maar de pijn is ontzettend. Ik heb er vrede mee maar toch ik mis haar, de stal is leeg. Mijn andere paard eet nauwelijks en heeft ook verdriet. Verder mis ik gewoon mijn grote witte knuffel.
Lovely schreef:Het fijne van dit topic is dat je over je overleden paard kan praten zonder dat je stom aangekeken wordt.
Dreeke, waar heb je die laten maken?