Jakkes Viv Wat een afschuwelijk verhaal. Heel veel sterkte voor jullie allemaal Aangezien mijn paarden ook in die omgeving staan, hoop ik dat je wilt laten weten wat er echt aan de hand is, want je kunt het tenslotte maar beter vóór zijn..getsie, in wat voor wereld leven we toch...
Wat een afschuwelijke tragedie zeg... ben helemaal sprakeloos. Veel sterkte, ik hoop dat de onderzoeken een duidelijk beeld opleveren wat er nou gebeurd is, en ook dat er geen opzet in het spel is.
Wat een verschrikkelijk nieuws, dat kan haast geen toeval zijn 2 gezonde paarden op hetzelfde moment. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Wat een verschrikkelijk verhaal... Ik weet nog alle verhalen en foto's van Tjody op het enduranceforum... Wat onwerkelijk! Ontzettend veel sterkte gewenst!!!
Meis ik heb het al gezegd, ik heb er geen woorden voor. Afschuwelijk. Ik hoop dat ze kunnen achterhalen wat het is geweest al is het alleen maar om jezelf een stukje rust te geven. Heel veel sterkte...
Lieve viv, ik vind het echt zo erg voor jullie!! Het is allemaal zo onwerkelijk.. Heel veel sterkte voor jullie...
In the freedom of the moon and the sun, I let you go.. In the dance of the stars and the planets, I let you go.. In the breath of the wind and the knowledge of Heaven, I let you go.. I love you.. I miss you.. I want you to be happy.. Go in Peace.. Go Dancing..
Zo'n avond/nacht als gisteren zal mij altijd bij blijven, het is een heel onwerkelijk gevoel zoals eer al zei ga je op dat moment op de automatische piloot en doe je wat er gedaan moet worden, maar het was vreselijk. Ik hoop dat er iets uit het onderzoek in Utrecht komt en dat de onderste steen boven komt...dit verdient niemand.
Allebei héél veel sterkte met dit verlies ik denk aan jullie.