diddlmouses schreef:Mij is het juist heel erg tegengevallen hoe mensen om je heen erop reageren, en vooral degene MET paard, degene zonder paard lijken beter te beseffen wat voor inpact het op mij heeft dan degene met paard, en dat doet pijn...
Mijn paard is 11 jaar bij me geweest en ik heb er altijd heel erg van genoten. De laatste paar jaar ging hij met rijden heel erg goed en heb ik door allerlei omstandigheden begrepen dat ik er nog meer van moest genieten
. Soms zeg ik het ook wel eens tegen mensen hoor, dat ze wel eens wat blijer mogen zijn met wat ze hebben. Hoe vaak heb je niet dat er iets niet helemaal naar je zin gaat en dat je daar een beetje mokkig van wordt? Bij de paarden zet ik dat nu veel bewuster van me af en ben ik blij dat ik het in ieder geval nog mag doen. Overdreven misschien, maar voor mij werkt het wel een beetje zo.Met mijn nieuwe paard (momenteel nog jaarling) heb ik het ook, ik ben zo dankbaar voor alles.
Snack, mooi gedichtje, ik heb 'm toen van je ingepikt
.
Ik heb hele fijne herinneringen aan hem, maar de gedachte dat ik nooit meer zal weten hoe het voelt om op zijn rug een lekkere strandrit te maken of zijn lekkere koppie over de staldeur te zien breekt me nog steeds op.
. Maar ik had er geen moeite mee. Ik had net een nieuw zadel op maat laten maken voor Jumper omdat hij een heel moeilijke rug had en gelukkig past dit zadel ook op Lexie en Tigo (heb het goed laten nakijken door de zadelmaker) want ik zou echt geen geld hebben om weer een ander zadel te moeten kopen.
. Maar het kriebelt op een gegeven moment natuurlijk wel als je er twee leuke paarden hebt staan... Misschien scheelt het ook wel dat ik mijn paarden gewoon thuis heb staan. Ik werd vanaf dag een toch meteen geconfronteerd met de lege stal want ik moest natuurlijk wel gewoon de anderen voeren en verzorgen.
!
vind het fijn om met hem te tutten en te doen.. met rijden is hij weer heel anders.. maar ebn blij dat ik hem 2 keer in de week doe en dat ik mijn wedstrijden op hem kan rijden. lekker weer opnieuw beginnen en proberen zo ver mogelijk te komen
, het schieten heb ik gefilmd,alleen ten tijde van het schot. mijn ogen dicht gedaan. maar het viel reuze mee!Moet wel zeggen.Marlon lag er mooier bij! die lag echt in een slaap houding.