[IM] Simba net dood gevonden, opgehangen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re: Simba net dood gevonden, opgehangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:26

Lynn_Nikita schreef:
voor appelbol

ik niet overstuur zijn en geen emotie tonen??
ik heb 3 klameringstabletten op, was hele dag aan janken en overstuur, hele dag al aan bellen met iedereen, en heb overgegeven en overal weer uitslag ( allergiche reactie na stress)
jij ziet niet hoe ik hie rzit, en voelt niet hoe ik me voel, dus wat een lef om te zeggen dat ik niet erg vind

ik zeg niet dat je het niet erg vind, ik denk dat je het niet erg vind. maar goed; blijkbaar moet ik mijn mening dus even bijstellen.. enne.. als jij er niet bijzegt dat je het er moeilijk mee hebt, dan kan ik dat ook niet weten.

jullie kunnen me allemaal wel harteloos vinden, maar daar kunnen jullie je ook flink op verkijken Knipoog net zoals ik nu blijkbaar heb gedaan.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:29

appelbolfan schreef:
Lynn_Nikita schreef:
voor appelbol

ik niet overstuur zijn en geen emotie tonen??
ik heb 3 klameringstabletten op, was hele dag aan janken en overstuur, hele dag al aan bellen met iedereen, en heb overgegeven en overal weer uitslag ( allergiche reactie na stress)
jij ziet niet hoe ik hie rzit, en voelt niet hoe ik me voel, dus wat een lef om te zeggen dat ik niet erg vind

ik zeg niet dat je het niet erg vind, ik denk dat je het niet erg vind. maar goed; blijkbaar moet ik mijn mening dus even bijstellen.. enne.. als jij er niet bijzegt dat je het er moeilijk mee hebt, dan kan ik dat ook niet weten.

jullie kunnen me allemaal wel harteloos vinden, maar daar kunnen jullie je ook flink op verkijken Knipoog net zoals ik nu blijkbaar heb gedaan.

Lijkt me nogal vrij logisch he dat ze het er moeilijk mee heeft ? Anders opent ze dit topic ook niet

miilou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:29

Het is misschien een beetje dom, en het gaat 9 vd 10 keer goed.. en het is net bij jou die ene keer dat het fout gaat!
Ik snap de reactie van sommige mensen hier die vinden dat het haar schuld is.
Maar fouten maken is menselijk, nou is het resultaat van deze wel erg extreem, maar het zal zeker geen opzet zijn geweest daar moet je ook aan denken Ja
En al die mensen met reactie's als 'het was jou schuld', vin ik een beetje te ver gaan... Hoe menen jullie dat ze zich voelt met deze fout, en meen je dat dat door zo'n reactie beter wordt?

in ieder geval sterkte Ach gut en natuurlijk ook aan de bazin!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:30

Ik vind dat inderdaad echt rot dat je zo een verwijt naar iemand anders toe gooit. Ik zou me schamen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:31

katiavl schreef:
Ik vind dat inderdaad echt rot dat je zo een verwijt naar iemand anders toe gooit. Ik zou me schamen

ja nu weet ik het wel hoor.. Scheve mond

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 18:32

is niet logisch als je zoiets ziet dat je het erg vind???? en erg?? ik denk dat je niet had willen voelen hoe ik me de hele dag al voel, en met name vanmorgen toen ik niets vermoedend de wei inliep
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 17-03-07 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:33

Wanneer wordt iets commetaar? Wanner het niet het antwoord is wat je hoopt of wilt?

Ts, wat ongelooflijk erg dat dit is gebeurd!
Voor de eigenaaresse, maar zeker ook voor jou. Dat je dat paardje zo gevonden hebt is werkelijk vreselijk!
Het is inderdaad een fout geweest, en geen ongeluk. Maar zolang je van je fout leert, is het gelukkig niet voor niets gebeurd.
Had het ongeluk minder erg geweest wanneer de ts vergéten was het halster af te doen? Nu is het gebeurd omdat ze haast had...
Nee, het is altijd erg! Wanneer en hoe het ook gebeurd....
Dit had voorkomen kunnen worden. Maar zijn alle fouten dat niet...?
Laten we hopen dat iedereen hier iets van leert...

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:33

Speciaal voor appelbol:

Tekst van Lynn
ik ben zo kwaad op mezelf, waarom haal ik de ene keer wel en de andere keer niet het halster eraf?? waarom hebben we dat niet als vaste regel gemaakt?
Ik krijg dat beeld niet meer van mijn netvlies af, en lijkt gewoon alsof niet gebeurd is, en dan realiseer ik me dat dat wel zo is en zie dat beeld weer voor me.

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:34

[quote="ElineThera

Goed van de eigenaar om jou niet de schuld te geven, je zal maar eens een eigenaar hebben die je de schuld geeft. Je mag dus ook blij weze met je eigenaar!

Liefs Eline. Kusje[/quote]

De eigenaar heeft ook helemaal geen reden om Lynn de schuld te geven. Eigenaar zet blijkbaar namelijk zelf de paarden ook op stal met halster om. Dit had dus net zo goed bij de eigenaar zelf kunnen gebeuren. De eigenaar is dus net zo medeschuldig aan het gebeurde.

Echt pure pech dat het net bij Lynn is gebeurd.

Dat lynn zich nu schuldig voelt is wel terecht omdat dit zonder halster om nooit gebeurd was. Dus in die zin vind ik het onzin om te zeggen dat ze er niets aan kon doen. Ze had het namelijk wel kunnen voorkomen. En voor die mensen die nu zeggen dat het cru is om dat te zeggen en dat het gewoon een stom ongeluk was.

Denk dat Lynn zich zelf ook verwijt dat ze de halsters heeft omgelaten. Lynn weet zelf ook dat als ze de halsters niet had omgelaten dit niet was gebeurd of wij dat nu wel of niet zeggen.
Weet zeker dat ze nu ook wilde dat ze die halsters maar had afgedaan.

Het echt niet mijn bedoeling om Lynn zich nog rotter te laten voelen of haar te beschuldigen dat ze geen goede paardenverzorgster is of iets dergelijks.

Iedereeen maakt fouten en gelukkig lopen die vaak goed af en soms dus niet.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:35

Zullen we gewoon lekker ophouden met dit topic..
Er worden alleen maar verwijten naar andere mensen gemaakt.. Het gaat nergens meer over..

Lynn, ik vind het echt heel vervelend wat er gebeurd is, maar bepaalde reacties van mensen richting jou (en dan bedoel ik niet de allergemeenste) zijn wel redelijk gerechtvaardigd.
Laatst bijgewerkt door Blinnii op 17-03-07 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:35

jeetje zeg wat moet je je rot voelen als je zoiets meemaakt.. 9 van de 10 keer gaat het goed en die ene keer gaat het dan toch fout he..

ik zou echt maanden niet kunnen slapen als ik zoiets op mijn geweten zou hebben en onbewust geef je jezelf toch de schuld ervan he..

heel veel sterkte voor zowel de eigenaar als de TS en probeer er niet te veel aan te denken en erover praten is alleen maar goed.. Ach gut

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 18:35

[quote="Ylana"]Wanneer wordt iets commetaar? Wanner het niet het antwoord is wat je hoopt of wilt?

Voor de eigenaaresse, maar zeker ook voor jou. Dat je dat paardje zo gevonden hebt is werkelijk vreselijk!
Het is inderdaad een fout geweest, en geen ongeluk. Maar zolang je van je fout leert, is het gelukkig niet voor niets gebeurd.
Had het ongeluk minder erg geweest wanneer de ts vergéten was het halster af te doen? Nu is het gebeurd omdat ze haast had...

WE LIETEN MEESTAL HALSTERS OM, NIET ALLEEN NU OMDAT IK HAAST HAD

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:36

sunshine schreef:
Speciaal voor appelbol:

Tekst van Lynn
ik ben zo kwaad op mezelf, waarom haal ik de ene keer wel en de andere keer niet het halster eraf?? waarom hebben we dat niet als vaste regel gemaakt?
Ik krijg dat beeld niet meer van mijn netvlies af, en lijkt gewoon alsof niet gebeurd is, en dan realiseer ik me dat dat wel zo is en zie dat beeld weer voor me.

ja hallo, ik kan niet het hele topic door gaan lezen Scheve mond

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:37

Geef dan ook niet zulk naar commentaar, als je er niet alles van af weet.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:38

appelbolfan schreef:
sunshine schreef:
Speciaal voor appelbol:

Tekst van Lynn

ja hallo, ik kan niet het hele topic door gaan lezen Scheve mond

Dit staat in beginpost van de TS.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:39

Jeetje dat is schrikken wat ik lees, en dan zulke reactie's.

Ik ben daar op stal geweest en op dat moment stonden alle paarden met halster om, dat lijkt mij een keuze die je als stal of eigenaar zelf maakt.
Ik persoonlijk doe altijd overal het halster af, maar dat komt omdat ik ervaring heb met een paard wat op de een of andere manier overal aan vast bleef hangen, die voorzichtigheid blijft. Maar dat is ook een keuze, hoe ieder z'n paarden houd op z'n eigen manier. Helaas is er nu een paard gestorven en is het een harde les dat het niet altijd verstandig is om een halster om te laten, hoe goed alles ook afgeschermd en afgedekt is.

Heel erg veel sterkte, voor jou, maar ook vooral voor de eigenaar van het paard. Ik wil nog wel zeggen dat ik het knap vind hoe je het hebt opgelost, met lossnijden, ik denk dat veel dat niet gedaan hadden.
Laatst bijgewerkt door #Ymke# op 17-03-07 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:39

Lynn_Nikita schreef:
Ylana schreef:
Wanneer wordt iets commetaar? Wanner het niet het antwoord is wat je hoopt of wilt?

WE LIETEN MEESTAL HALSTERS OM, NIET ALLEEN NU OMDAT IK HAAST HAD

Nogmaals; je had dat haast verhaal er uit moeten laten.. hierdoor zijn er een heleboel verkeerde gedachten over jou ontstaan, die niet geheel terecht zijn.. Maarjaa.. dat ze komen (over nalatigheid omdat je haast had oid) is dan wel dus echt je eigen schuld.. Je kunt het verwachten als je dat erin zet.

Ik hoop dat je het beeld snel achter je kunt laten, en dat je je iets beter zult gaan voelen. Het is erg vervelend voor je, dat begrijp ik Lachen

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:40

Lynn_Nikita schreef:
Nadat een vriendin me gewaarschuwd had voor halster omlaten op stal (!!!), deed ik het ook vaker af , maar stom, niet elke keer dus.
Omdat ik zulke haast had heb ik alle halsters omgelaten (!)

Ik heb gereageerd op dít stukje tekst wat jíj getikt had!
Je was gewaarschuwd door een vriendin. Je was bekend met de gevaren.
en omdat je haast had heb je alle halsters omgelaten.
JOUW tekst! Niet de mijne!
Ik heb dus gereageerd op jouw stukje tekst.
En volgens mij blijft je Caps lock hangen!

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:40

Lynn, gewoon lekker janken en met mensen erover praten. Dat is nog het allerbeste. Straks een lekker glaasje wijn (zou ik doen tenminste) en laat iedereen maar l*llen.
Je komt hier op bokt om het van je af te schrijven en dat moet je ook gewoon blijven doen.
Ik snap ook niet hoe iemand maar kan denken dat je je niet schuldig voelt!! Ik weet hoe je je voelt (al was het maar een fretje, maar ik was erg aan hem gehecht). Ik heb toen ik hem vond de hele buurt bij elkaar geschreeuwd en dagen lang gehuild!! Heb me zelfs ziek gemeld op mijn werk omdat ik emotioneel een wrak was.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:41

Dniesjj117 schreef:
Geef dan ook niet zulk naar commentaar, als je er niet alles van af weet.

ik weet het nu wel! oke; ik heb blijkbaar op de verkeerde manier gezegt hoe ik erover denk. maar dat hoeven jullie me niet zo in te wrijven! ik ben ook maar een mens hoor! Verward

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:42

Dat glaasje wijn bedoel je vast goed maar of dat nu zo'n goede combi is met de kalmeringspilletjes.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:44

lindsey schreef:
Dat glaasje wijn bedoel je vast goed maar of dat nu zo'n goede combi is met de kalmeringspilletjes.

Waar GAAT dit over Verward Volgens mij was het meer bedoelt als leuke opmerking.. maarjaa..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:45

Citaat:
Mensen, zullen we nu alleen nog maar ontopic verder gaan? het wordt er niet beter op als we allemaal appelbolfan gaan vertellen dat ze iets fout heeft gezegt, mischien hebben jullie het wel allemaal fout gelezen en ze ziet zelf ook in dat ze mischien wel fout zat, dus bij deze is dat afgesloten en gaan we nu alleen nog maar ontopic door oke?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-03-07 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:46

dankjewel

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:47

Dat probeer ik nu al een hele tijd te zeggen.. maar goed..
Het lijkt wel alsof alleen nog maar dit soort topics op bokt voor kunnen komen..