Jeetje wat een moeilijk verlies is dat zeg het is echt niet jouw schuld! veel sterkte met het verwerken. ik zit er ook met kippevel bij als ik het lees
Jeetje wat verschrikkelijk! Ik zit dit idd ook met tranen in mijn ogen te lezen. Om zo je paardjes en je vriendin in 1 klap te verliezen, egt afschuwelijk. In ieder geval heel veel sterkte toegewenst.
Heel veel sterkte gewenst voor jou en de ouders van het meisje. Ik zit gewoon met tranen in m'n ogen. Het lijkt me het ergste wat je ooit kan mee maken en dat allemaal door een hond. Als je eens wat kwijt wilt ofzo je kan me altijd een pm sturen(al ken je me niet). Je kunt er maar beter over praten dan dat je er mee blijft lopen.
jeetje.... wat is dit erg zeg. moest echt heel erg huilen toen ik het las, gewoon, omdat het naatuurlijk erg is maar omdat jij zoveel moed hebt om het hier te vertellen zeg. veel strekte aan iedereen
heel veel sterkte hier mee. Kan me voorstellen dat dit heel zwaar is, de gedachtes hieraan. Het idee dat het van je paard stappen je leven heeft gered. Helaas niet dat van je vriendin ne de paarden... Ik wens je heel veel sterkte hiermee..