Wat een nachtmerrie, geen woorden meer voor.. Heel erg veel sterkte.. Je hebt het juiste voor hem gekozen.. Knap dat je het zo dapper hebt kunnen verwoorden. Hou je taai
Kippenvel.. Koud van binnen, toen ik je verhaal las. Jeetje wat erg.. Ik weet wat het is om je paard te verliezen.. Ik heb mijn 4-jarige merrie vorig jaar ook in moeten laten slapen.. Je beste maatje verliezen, is het ergste wat er is. Ik wens je echt heel erg veel sterkte toe en leef ontzettend met je mee.. Misschien helpt dit gedicht je: Als twee bruine ogen vragen, Help mij, want ik voel me niet fijn Mag je dan, omdat je voelt dit is het einde, Egoïstisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort, Dit komt nooit meer goed, En ze krijgt steeds meer pijn Mag je dan, omdat je haar niet kan missen, Egoïstisch zijn?
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed, En je zonder haar naar huis toe moet, Met een halster in je hand, En je hart vol pijn, Probeer dan jezelf te overtuigen, Ik mocht niet egoïstisch zijn..
Al die tijd met zijn tweetjes, Elke dag samen was een feest, En in al die tijd, Is ze zelf ook niet één keer Egoïstisch geweest...
Nogmaals heel erg veel sterkte met dit grote verlies!
wow, zit hier echt met tranen in m'n ogen je verhaal te lezen! Hoe erg is het om je beste maatje te verliezen, dat is niet te beschrijven! Heel veel sterkte!!
Kippenvel ook hier, ik kon haast niet geloven dat het echt om de Kendi ging maar helaas dus wel. Heb jullie topics altijd gevolgd omdat ik jullie zo'n leuke combi vond. Heel veel sterkte!
heel veel sterkte meisje! Ik heb je vaak zat gezien als ik met Elles (& socrates) mee ging op wedstrijd zag er altijd leuk uit! En ik ben ook nog een keer met Fran meegegaan naar Kendi! Echt heel veel sterkte, ik voel met je mee!
heel veel sterkte met dit verlies, ik vind dat je wel een hele eerlijke beslissing hebt gemaakt tegenover je paard, maar dat maakt het verdriet er niet minder om. veel sterkte
Kate, ik vind dat je je er dapper doorheen slaat. Fijn dat je ook zoveel vrienden hebt bij wie je je verhaal kwijt kunt en fijn dat je wat hebt aan al onze liever berichtjes hier op bokt. Sterkte meid!
Idd net als karoliefje_ ik schrik me dood!! Dit had ik niet verwacht! Heb bijna alle topics in HAW van je gevolgt, en het ging super!! Heel erg veel sterkte met dit verlies!
JEETJE, wat is dat ineens erg, ik las zo ineens die titel, Kendi zag ik staan,ik dahct dat kan niet waar izjn, meteen keek ik naar de schrijver ervan, en jawel. Ik heb kippevel op letterlijk heel mijn lijf staan. Ik wens jou alle sterkte vand e wereld, het gaat zeker zwaar worden, helaas spreek ik uit ervaring. En mijn pb is altijd open!
een bekende combi hier op bokt...je hebt t verhaal echt super mooi verwoord! ook bij mij staan de tranen in mn ogen. Heb een paar weekjes geleden mijn paardje ook moeten laten gaan. Wens je heel veel sterkte de komende tijd!