Prachtige, krachtige serie. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je prachtige prinses.
Ilsemarie
Geplaatst: 01-02-16 13:38
Heel veel sterkte... het is verschrikkelijk om afscheid te moeten nemen. Ik hoop dat je troost vind in alle mooie herinneringen die je kunt koesteren!
Zie ik het goed dat dit bij het crematorium in beverwijk is? Mijn pony is daar ook gecremeerd (wel thuis ingeslapen, 32 en provincie groningen...), een prachtig gebouw, hele fijne mensen, en een heel mooi afscheid... mooi dat je dat gedaan hebt! Mij heeft dat enorm geholpen in het verwerkingsproces. Het was goed zo. Een waardig afscheid is een mooie laatste bladzijde van een bijzonder boek.
Mi_Amore
Geplaatst: 01-02-16 13:38
Tranen, zoveel tranen...
Veel sterkte met het verlies van je prachtige zielsmaatje...
Woorden schieten te kort, de foto's zijn stuk voor stuk foto's die in mijn geheugen gegrift blijven...
Wat een prachtige foto's. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies
Siggislief
Geplaatst: 01-02-16 13:39
Wat een prachtige foto's! De tranen lopen over m'n wangen. Heel veel sterkte met het verlies!
Anoniem
Geplaatst: 01-02-16 13:40
Heel veel sterkte TS
Afscheid het gevoel wat universeel is wat we wereldwijd delen, waarin we allemaal gelijk zijn. De pijn en het verdriet om te missen wat je lief is. De foto's raken mij diep, brengen mij terug naar het moment dat ik er zo bijstond toen ik het afscheid van mijn liefste vriendin had.
Ik weet hoe dit voelt en ik wil je laten weten dat je hebt gedaan wat je kon. Sterkte
laraxXxemma
Geplaatst: 01-02-16 13:40
jeetje nikki heeft het er goed opgezet zeg. hele krachtige plaatjes.. een brok in mn keel en tranen
Jeetje je foto's raken me zo. Wel een mooie herinnering. Succes met het rouwproces
noor14
Geplaatst: 01-02-16 13:42
De foto's komen echt hard aan... Heel erg veel sterkte gewenst, verschrikkelijk om je maatje te moeten missen
smileydees
Geplaatst: 01-02-16 13:42
wat een verschrikkelijk mooie foto's. wat een dierbare momenten. Heel veel sterkte met het geven van een plekje, wat fijn dat je vader erbij was.
EdkingEnzo
Geplaatst: 01-02-16 13:44
Veel sterkte...
WolinLotte
Geplaatst: 01-02-16 13:47
Allemachtig.. wat komen de foto's binnen.. Tranen met tuiten.. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je grote vriendin.. je prinses. Wat een verdriet.. Dikke knuf!
paardjeroos
Geplaatst: 01-02-16 13:47
Pff de foto's komen echt binnen, tranen in mijn ogen!
Heel veel sterkte met dit enorme verlies
Neon
Geplaatst: 01-02-16 13:52
Meid toch... Ik klikte nietsvermoedend op dit topic. Toen ik zag dat jullie het waren, heb ik even weg geklikt om dit te laten bezinken...
Van sommige paarden en mensen verwacht je om de 1 of andere manier niet dat een einde aan het sprookje komt. Ze zal altijd in je hart zijn en ooit zal ze je opwachten...
Heel veel sterkte, ik heb altijd genoten van jullie schitterende foto's en de band die jullie hier mee weerspiegelden. Heel erg bedankt voor het delen van jullie mooie momenten. En ook voor het delen van deze laatst vastgelegde momenten. Wat hebben jullie het mooi gedaan en wat fijn dat je er voor haar hebt kunnen zijn om haar te steunen...
Vaak doen zo'n topics me weinig, maar nu staan de tranen in mijn ogen. Wat een rauwe, maar oprechte foto's, dit is ontzettend knap. Dit moet zo pijn doen voor jou, TS, veel sterkte.
Wauw, wat een hele mooie foto's. Bij die foto waar je naast je vader zit hield ik het echt niet droog. onwijs veel sterkte voor dit grote verlies!
Gemmeke
Geplaatst: 01-02-16 14:10
Dais, jeetje wat schrik ik hiervan, jullie sprookje spat uitelkaar... Veel sterkte met het verlies van Mies. Hopelijk kunnen deze en alle andere prachtige foto's jullie tot steun zijn. X