Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirsten_S schreef:Jeetje meis wat een heftige weken! Jammer dat het zo moet aflopen met dit prachtbeest.. Heel veel
sterkte. Kan me begrijpen dat het je niet loslaat mede vanwege het merkwaardige ongeluk en dat er
geen verklaring voor is..
Wat mij wel als eerste te binnen schoot is, omdat ik lees wat voor hechte band je met hem had dat hij na
jou weggaan in paniek is geraakt, zeker omdat hij op een vreemd terrein staan + alleen. En daardoor bijv.
tijdelijk achter een randje is blijven hangen of door het rennen bijv. in een slidingstop zijn achterbenen
de voorbenen hebben geraakt.. Het antwoord zal je waarschijnlijk nooit krijgen maar ik dacht misschien
helpt het enigszins rust te geven.
gohya schreef:darwin schreef:Klinieken verschuilen zich altijd achter de algemene voorwaardes en dus zijn zij nooit aansprakelijk.
Ze zijn er ook niet voor verzekerd zeggen ze.
Ik heb de rekening van de operaties en het euthanaseren niet hoeven te betalen, dat is het enige positieve in dit verhaal.
Oke ze zijn niet aansprakelijk voor 'ongelukken' die er gebeuren.Maar volgens mij wél voor een fout die ze zouden kúnnen gemaakt hebben.
Weet je, ik vind het ook een beetje vreemd dat ze de rekening hebben verscheurd.Dat klinkt voor mij,dat ze dat gedaan hebben zodat jij het verder met rust laat.Dat je het zeg maar niet verder door een ander laat uitzoeken ofso.Miss. zit ik er helemaal naast hoor,en is die kliniek gewoon hardstikke aardig.Maar weinig klinieken en/of D.A. die een rekening laten zitten,ongeacht wat er gebeurt is.
Een paard kan nooit een 'chirurgische' snede bij zichzelf veroorzaken,nooit.
Heel veel sterkte voor jou!