Jeetje.. mischien een beetje, ik weet niet.. maar het gebeurt me nooit en ik zit nu gewoon tranen met tuiten te huilen van jullie verhaal, het verhaal, jullie topic's, de foto's, wat fijn dat je hem nog een goed leventje wilde geven, gelukkig heeft hij nu geen pijn meer, en is hij bij veel meer ponyvriendjes.
Paint-horses
Geplaatst: 06-01-10 10:19
Prissey, heb je vannacht een beetje kunnen slapen?
dappere beslissing Dit is het beste voor het kereltje jammer dat er zulke verkopers rondlopen die na een gebroote van een veulen met zulke problemen niet zelf een da inschakeld en het arme beestje zolang heeft laten doorlopen
sterkte meid, respect voor je beslissing om voor het welzijn van het ponnytje te kiezen
Ook ik vind het een dapper besluit, lieve Puck heeft nu geen pijn meer
_Luziream
Geplaatst: 06-01-10 12:18
In stilte meegelezen, maar moet nu wel reageren. heel moedig en dapper besluit van jullie. zeker de beste voor Puck. Heel veel sterkte de komende tijd meis.
M3lisss
Geplaatst: 06-01-10 12:25
Ik ben er echt stil van.. Wat een hummeltje. Triest verhaal, maar hij is in ieder geval niet gestorven in die bende waar hij was. Jullie hebben echt iets geweldigs gedaan, diep Respect!
Prissey, heel erg veel sterkte! Heb met tranen in mijn ogen zitten lezen, vind het heel dapper wat je hebt gedaan! Sterkte komende tijd! En rust zacht puck!
Iemand vroeg of ik een pluk manen of staart had mee genomen ik wilde het wel doen maar alles was heel erg vies onder de modder en poep, dus heb dit niet gedaan.
Ik heb een vreselijke rot nacht gehad niet in slaap kunnen vallen etc, ik viel daarom ook pas om half5 uitgeput in een diepe slaap..
Verder voel ik me vandaag wel iets beter
Axel_Valerie
Geplaatst: 06-01-10 14:42
Heel veel sterkte ik vind het heel erg voor je. Maar ook voor het paardje wat hij allemaal heeft mee moeten maken.. Het is maar goed dat je hebt ingegrepen! Dikke knuffel!
spatter
Geplaatst: 06-01-10 14:52
Prissey schreef:
Iemand vroeg of ik een pluk manen of staart had mee genomen ik wilde het wel doen maar alles was heel erg vies onder de modder en poep, dus heb dit niet gedaan.
jammer, er had een mooi aandenken van gemaakt kunnen worden ik heb zelf een ring met daarin het gevlochten haar van mijn overleden paard
fijn dat je je al wat beter voelt
Prissey
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 15:03
Jaa idd ik had een mooi aandenken ervan kunnen laten maken..
Maar het is goed zo,, Die manen waren helemaal afgeschuurt en de staart was erg in de klit zat oude diaree in echt bahhh dus..
Lissatje
Geplaatst: 06-01-10 17:07
Ik zit hier weer te snikken Herleef hier alles een 2de keer heb men puppy zo ook moeten laten gaan op haar 8 maanden. Echt heel veel sterkte En ik weet zeker dat hij je heel erg dankbaar is voor het goede leven dat jij hem hebt gegeven