Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snackie schreef:Dat is altijd, Je hebt wel een hele hoop herrinneringen aan dr. maar het zijn er altijd te weinig.
xRomanxMir schreef:Je moet het zo zien: Nu heeft ze eindelijk geen zorgen meer, en heeft ze rust gevonden. Dan verwerkt het beter. (Zelf heb ik nog nooit een paard gehad en nog nooit een paard dood zien gaan). Als je er bij denkt dat ze nou eindelijk rust heeft, lucht het op. Dan is ze in goede handen en dan moet jij je erover heen proberen te komen. Maar het betekent niet dat je niet meer naar haar om moet kijken, je kan altijd aan haar blijven denken. Maar het huilen hoeft niet, ze heeft rust.
xRomanxMir schreef:Je moet het zo zien: Nu heeft ze eindelijk geen zorgen meer, en heeft ze rust gevonden. Dan verwerkt het beter. (Zelf heb ik nog nooit een paard gehad en nog nooit een paard dood zien gaan). Als je er bij denkt dat ze nou eindelijk rust heeft, lucht het op. Dan is ze in goede handen en dan moet jij je erover heen proberen te komen. Maar het betekent niet dat je niet meer naar haar om moet kijken, je kan altijd aan haar blijven denken. Maar het huilen hoeft niet, ze heeft rust.
nexthorse schreef:LL:
Je hebt de tijd nodig om het te verwerken, het verliezen van een maatje is niet niks. Neem je tijd!
Dreeke schreef:xRomanxMir schreef:Je moet het zo zien: Nu heeft ze eindelijk geen zorgen meer, en heeft ze rust gevonden. Dan verwerkt het beter. (Zelf heb ik nog nooit een paard gehad en nog nooit een paard dood zien gaan). Als je er bij denkt dat ze nou eindelijk rust heeft, lucht het op. Dan is ze in goede handen en dan moet jij je erover heen proberen te komen. Maar het betekent niet dat je niet meer naar haar om moet kijken, je kan altijd aan haar blijven denken. Maar het huilen hoeft niet, ze heeft rust.
In realiteit werkt het toch wel anders hoor, en dat is niet l*llig bedoeld maar daar kan je pas over mee praten als
je het zelf hebt meegemaakt of overkomen bent. Ik heb mijn merrie voor mn ogen dood neer zien vallen toen ze geeuthaniseerd
werd, ik weet zelf donders goed dat het het beste voor haar was, ze hoefd geen pijn meer te lijden. Maar verdriet is er zeker,
en het gemis nog meer vooral dat, doet heel veel pijn. Je geeft het een plekje maar er zijn momenten dat alles weer boven komt en je er om huilt, heel normaal denk ik zo.