spooky annemiek, maar ze is er gelukkig nog.
willem had geen kans, al zou er een kans geweest zijn, dan nog zou ik hem laten gaan.
willem was op.. op de dag van sterven behalve een kreupele voet en 1 of andere insectenallergie nog kerngezond.. 2 maanden ervoor nog een super wedstrijd gereden, maar hij wilde zelf niet meer...
wie ben ik dan om dat tegen te houden..

1 van de laatste minuten samen.. kan het niet droog houden bij het zien van de afscheidsfoto's.. maar moet ze gewoon weer bekijken omdat ik nog steeds hoop dat het niet waar is.. het is nu op 1 maand na bijna een jaar geleden..
sorry voor misschien het heftige plaatje met zijn bebloede been.. maar dit plaatje is gewoon willem.. er voor mij zijn, andere mensen bekijken.. hij was graag een theetante.. moest overal met zijn neus bij zijn.. hij heeft de hele tijd met zijn oren naar voren gestaan en gekeken wat iedereen tch allemaal bij hem kwam doen. pijn voelde hij toch niet meer.. ales was doorgesneden..
ik zal nooit vergeten dat een stalgenoot mij riep en dat willem ondanks zijn been naar het hek is komen strompelen om me te vragen of het goed was...
kwam net ook nog een oude foto tegen waarvan ik niet wist dat ik hem had.. zal 1 van de 1e maanden zijn dat willem van ons was..