Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tina schreef:het zou fijn zijn als ze een "paardje stuurt"met haar kararkter als kon
mensen verstaan de gekste dingen onder kinderponys tegenwoordig merk ik
niet bereden ponys etc maar zo lief daar kan die zo opstappen hoor of wegrijden
(daar zou me zoontje nou nooit aan wagen )
zelfs ik droom raar ervan
droomde van een jonge bella laast die door land galoppeerde en me groette
en van de zuidlaardermarkt waar een kleine stevige vos pony met brede bles stond die met ons mee ging naar huis ,was geen shetlander in ieder geval
voelde me morgens toch wel even een pennymeisjeervan
Snackie schreef:Dat heb ik ook al gedacht, maar ik weet dat kay en marlon totaal verschillende paarden zijn, ondanks dat ze toch zoveel op elkaar lijken (cool karakter vooral)
Grit schreef:Mijn emmer is weer vol en aan het overlopen. Ik had zoveel behoefte aan wat informatie van over Bert dat ik toch een fotoreading heb aangevraagd.
Deze kreeg ik donderdagavond binnen, mijn Bert op papier en precies zoals ik hem heb gekend. Valt even heel zwaar, ik mis hem nu sterker dan ooit, ik wil hem terug. Misschien dat ik er nog een verslagje van maak, maar nu is het even "Bert tijd", want ik loop er teveel aan voorbij als ik me verdrietig voel.
dwertje schreef:nou misschien zijn niet al je foto,s weg,mijn pc is ook stuk en ik heb iemand die zegt dat hij alle bestanden over kan zetten.
Dus misschien heb jij dat geluk ook wel.