Waar je van houd is moeilijk om te verliezen door schuld of geen schuld, het paard zal niet reïncarneren.

zonde dat het is gebeurt, maar een ezel in het gemeen stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen

Sterkte
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
appelbolfan schreef:Vind het wel een beetje dom.. jij was verantwoordelijk voor het paard, en ik heb ook niet echt het idee dat je je nou echt schuldig voelt of in ieder geval: dat weet je dan goed te verbergen in de beginpost.
Vind het niet sneu voor jou, wel voor de andere paarden, het slachtoffer en diens eigenaresse.
Veel sterkte voor de eigenaresse.
_rosita_ schreef:ik snap de reactie van caira ergens wel.
het is natuurlijk verschrikkelijk dat dit gebeurd is en ik ben er ook absoluut van overtuigd dat dit niet bewust gebeurd is en lynn en niet bij nagedacht heeft verder omdat het vaker gebeurd dat de paarden halsters om hebben.
maar ik vind persoonlijk ook dat 1 van de basisdingen zijn dat ik mijn paard absoluut geen halster om laat , nu staat ze 24-7 buiten het jaar rond, maar toen ze op stal stond 's nachts ook niet!
het is niet expres gebeurd, maar tenslotte was lynn wel verantwoordelijk die dag voor de dieren en of ze nu wel of niet vaker een halster om hadden... als ik verantwoordelijk ben voor de dieren van een ander en mezelf, zorg ik iig dat het halster af is, dan kan er niets mis gaan daarmee onder míjn verantwoording.
desalniettemin... lynn ontzettend veel sterkte hiermee! het is niet niks zoiets....
appelbolfan schreef:Vind het wel een beetje dom.. jij was verantwoordelijk voor het paard, en ik heb ook niet echt het idee dat je je nou echt schuldig voelt of in ieder geval: dat weet je dan goed te verbergen in de beginpost.
Vind het niet sneu voor jou, wel voor de andere paarden, het slachtoffer en diens eigenaresse.
Veel sterkte voor de eigenaresse.
Noukje schreef:Mag hier alsjeblieft een slotje op!!!!??