[IM] Simba net dood gevonden, opgehangen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

racheltjj

Re: Simba net dood gevonden, opgehangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 17:59

Heel veel sterkte,
Waar je van houd is moeilijk om te verliezen door schuld of geen schuld, het paard zal niet reïncarneren. Ach gut
zonde dat het is gebeurt, maar een ezel in het gemeen stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen Knipoog
Sterkte

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:01

Vind het wel een beetje dom.. jij was verantwoordelijk voor het paard, en ik heb ook niet echt het idee dat je je nou echt schuldig voelt of in ieder geval: dat weet je dan goed te verbergen in de beginpost.

Vind het niet sneu voor jou, wel voor de andere paarden, het slachtoffer en diens eigenaresse. Scheve mond

Veel sterkte voor de eigenaresse.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:02

Het idee dat ze zich niet schuldig voelt?
Kom op zeg

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:03

Het is heel vervelend als zoiets gebeurd, vooral als het een paard van een ander is wara jij verantwoordelijk voor was lijkt het me balen. Je hebt er hopelijk wel van geleerd. Ik kan niet zeggen dat het niet jouw schuld was, maar in ieder geval had jij het ook niet zo gewild. Sterkte ermee.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:03

appelbolfan schreef:
Vind het wel een beetje dom.. jij was verantwoordelijk voor het paard, en ik heb ook niet echt het idee dat je je nou echt schuldig voelt of in ieder geval: dat weet je dan goed te verbergen in de beginpost.

Vind het niet sneu voor jou, wel voor de andere paarden, het slachtoffer en diens eigenaresse.

Bah, wat een vreselijk harteloze post! Denk je nou serieus echt dat zij zich niet ontzettend schuldig voelt? Ik vind het echt ontzettend slap van je, dat je hier zo'n reactie neerzet.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:04

Bv onlangs is er een topic geweest waar een meisje haar hond verloor door met een stok te spelen, iedereen weet dat het slecht is. Maar heeft er iemand aan gedacht om op deze manier dat meisje te beschuldigen. Ik zou het niet eens durven

Ik vind zo een dingen al heel erg, en zeggen dat iemand zich niet schuldig voelt vind ik gewoon *gaat best zwijgen*

Verschrikkelijk gewoon jak sommige mensen

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:07

Helemaal helemaal mee eens Katiavl.

@ Appelbolfan: Hoe erg ben jij nou wel niet? Scheve mond

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:08

_rosita_ schreef:
ik snap de reactie van caira ergens wel.
het is natuurlijk verschrikkelijk dat dit gebeurd is en ik ben er ook absoluut van overtuigd dat dit niet bewust gebeurd is en lynn en niet bij nagedacht heeft verder omdat het vaker gebeurd dat de paarden halsters om hebben.
maar ik vind persoonlijk ook dat 1 van de basisdingen zijn dat ik mijn paard absoluut geen halster om laat , nu staat ze 24-7 buiten het jaar rond, maar toen ze op stal stond 's nachts ook niet!
het is niet expres gebeurd, maar tenslotte was lynn wel verantwoordelijk die dag voor de dieren en of ze nu wel of niet vaker een halster om hadden... als ik verantwoordelijk ben voor de dieren van een ander en mezelf, zorg ik iig dat het halster af is, dan kan er niets mis gaan daarmee onder míjn verantwoording.

desalniettemin... lynn ontzettend veel sterkte hiermee! het is niet niks zoiets....

Hier ben ik het helemaal mee eens!
Ik zie ook wel iets van Caira kant wat waar is, als je een halster omlaat weet je dat het kan gebeuren. Maar aan de andere kant, nu is het toevallig jou overkomen, het had netzo goed mij kunnen zijn.
Je voelt je rot en probeert er over te praten met mensen op bokt.. Maar het word je weer net zo hard dr weer ingewreven!
Het is wel een wijze les voor je, helaas is daar een paard bij om moeten komen, Vreselijk! Je hebt goed gehandelt om toch het paard los te snijden en de eigenaar te bellen.
Goed van de eigenaar om jou niet de schuld te geven, je zal maar eens een eigenaar hebben die je de schuld geeft. Je mag dus ook blij weze met je eigenaar!

Ik wens je heel veel Sterkte de komende tijd. Praat jezelf niet de grond in, het leven is hard en daar kun je niks tegen doen (helaas).
Liefs Eline. Kusje

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:09

appelbolfan schreef:

Vind het niet sneu voor jou, wel voor de andere paarden, het slachtoffer en diens eigenaresse. Scheve mond

Ach kom nou toch op !!
Denk eens na!!

Hipstr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:10

Sorry dat ik het zeg , maar hier word ik dus gek van op bokt .
Ze weet wat ze fout gedaan heeft , en heeft dit niet met opzet gedaan.
Ze heeft niet gevraagt om al dat comentaar van dat het haar schuld was enzovoorts !
Lyn heb het al zwaar genoeg , en ze doet het allemaal heel goed door alles opgeruimt te hebben , en aan de slag teg aan met de ruiterschops , gevaren voor de halsters enzovoorts..

Lyn sterkte ermee meid, vind het erg spijtig voor je dat sommige mensen zo erg harteloos en bot en niet sociaal kunnen reageren maar trek je er maar niks van aan !

Hipstr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:11

Ik heb getemt , vind het echt abnormaal hoe sommige reageren !

Noukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:14

Mag hier alsjeblieft een slotje op!!!!??

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:15

Het is zoiezo BELACHELIJK dat mensen zo reageren in "In memoriam"
Zulke mensen moesten zich echt DIEP schamen! Boos!

Shaar

Och jezus meid... Wat vreselijk!
Ik kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar ieder mens maakt fouten... En het is nu inderdaad niet meer terug te draaien...
Ik vind dat je na afloop sterk gehandeld hebt zeg! Weet niet of ik dat zou kunnen...

Daarnaast leer ik nu ontzéttend van dit verhaal, want de eigenaresse van mijn vp en ik laten eigenlijk altijd zijn halster om in stal... Ga ik nu meteen afleren!

En van sommige reacties hier draait mijn maag echt om Misselijk

Denise

Met een slotje zakt het bericht naar beneden, en dan kan al die mensen die het nog niet hebben gelezen hetzelfde gebeuren. Ik zou zeggen: Hou het leuk hier, er is niks meer terug te draaien.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 18:16

ik heb net nog gebeld met eigenaar en ze is er nu weer even heen, Ik ga straks paarden binnenzetten. Zij zegt steeds dat ik me niets chuldig moet voelen, en dat het haar of ander stalgenootje ook had kunnen gebeuren.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:16

pff het idee om een paard zo tegemoet te komen
heel veel sterkte ,
ik denk dat je nu nooit meer vergeet een halster af te doen ,,
maar dat het op deze manier moest is zonde en voor jou om nooit meer te vergeten
heel veel sterkte gewenst

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:17

Lynn was niet verantwoordelijk voor het paard... dat is de eigenaar.. en zij had kennelijk ook altijd het paard met halster op stal. Zij had het ook kunnen zeggen; Zet het paard zonder halster op stal, want dat vind ik gevaarlijk... heeft zij ook niet gedaan.
Belachelijk hoe sommige mensen reageren, ze vindt het verschrikkelijk en voelt zich enorm schuldig. Ongelukken zitten nu eenmaal in een klein hoekje.. dit was er zo eentje.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 18:17

Noukje schreef:
Mag hier alsjeblieft een slotje op!!!!??

nee, niks slotje
die mensen wat zo ongeloofelijk moeilijk doen moeten maar gewoon wegblijven
ik heb dit topic geopend om mijn verlies te delen en steun te krijgen
en om mensen te waarschuwen

damn,,, elk topic van mij word afgeloten, lijkt wel of sommige het erom doen

neetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:18

jeetje sterkte. en voor de eigenaar natuurlijk ook. laat het een les zijn (ook al was het een vreselijke gebeurtenis)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 18:22

voor appelbol

ik niet overstuur zijn en geen emotie tonen??
ik heb 3 klameringstabletten op, was hele dag aan janken en overstuur, hele dag al aan bellen met iedereen, en heb overgegeven en overal weer uitslag ( allergiche reactie na stress)
jij ziet niet hoe ik hie rzit, en voelt niet hoe ik me voel, dus wat een lef om te zeggen dat ik niet erg vind

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:22

Ik snap zoiezo niet hoe ze het in haar hoofd haalt om zo'n bericht te plaatsen Boos!

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:24

Idd, maar lynn, ik vind dat je goed gehandeld heb en je hebt dan een klein foutje gemaakt, maar die maken veel, alleen die liep anders af. en ik vind het ook super erg voor jullie allemaal. Knipoog

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:26

Dat wil ik idd ook even zeggen, dat je er goe dmee bent omgegaan op het moment. Je hebt gedaan wat je kon, zeg maar, al was dit pas achteraf. Negeer die koudbloedige commentaarleverende mensen hier maar, ze snappen het niet.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:26

Vreselijk!
Natuurlijk was het niet slim om het halster om te laten, maar dat weet je zelf ook?
En dit had net zo goed niet kunnen gebeuren?
Ik ben ook wel eens vergeten het halster van mijn vz paardje af te doen, heel dom, want je weet wat er kan gebeuren, maar soms denk je er gewoon niet aan.

Ach gut Heel erg veel sterkte! Lijkt me echt vreselijk