Nog steeds mn pony 'horen'?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Geak_Nena

Berichten: 558
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Montfort ( limburg)

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 18:54

Ik heb het zelf niet mee gemaakt, maar een paard van ons is ook overleden aan koliek en tumor, En de paarden lopen nog steeds met een boog om zijn stal, Maar hinniken wel als ze binnekomen met hun hoofd richting de stal, Ze hiniken ook naar de andere paarden in de wei, dus ik denk dat hij daar dan staat, Hij is ook daar gestorven in die stal

Arlette_

Berichten: 1066
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: Eindhoven.

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:28

mn konijntje is 2 maanden geleden overleden
hij renden altijd door zn kooitje heen waardoor je allerlei krasgeluiden hoorde
precies diezelfde geluiden hoorde ik toen ik hem daarzo stil zag liggen nogsteeds...
nu kan ik ze niet meer horen, want ik heb een ander konijntje, waar ik me eigelijk wel schuldig over voel

Joey_Diamond
Berichten: 344
Geregistreerd: 08-08-05
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:32

ik heb het ook nog steeds, op 2 september heb ik mijn paard in moeten laten slapen door een ongeluk, en iedere keer denk ik dat ik der hoor hinniken of dat ik der in de wei zie staan, heel vreemd ik weet dat het niet kan maar toch heb ik het gevoel dat ze er gewoon nog is, heeeel vreemd, maar aan de ene kant heb je ook het gevoel dat ze er nog wel gewoon bij is, en dat geeft aan de ene kant ook wel rust....

Siggislief

Berichten: 14107
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 15:40

HorseyDude schreef:
Heb ik een paar jaar geleden gehad op school, het gevoel dat iemand je hand op je schouder(s) legt, dan dat je achterom kijkt en niemand achter je schijnt te staan! KIPPEVEL GEWOON!


Dat had ik een paar jaar geleden gehad thuis in de huiskamer.
Zat daar alleen beneden, en voelde het echt 2 x achter elkaar..
BRRR!!

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 10:34

Ik zat samen met mijn zoon de film Poltergeist te kijken,s'avonds laat.Opeens gaat de kamer deur heeeel zachtjes open.Ik doe hem gewoon weer dicht,dacht dat hij niet goed dicht was.Gaat die weer heel langzaam open.Ik naar boven om te kijken of er iets open stond waardoor het de tocht zou zijn.Maar alle deuren en ramen waren dicht.Toen 10min.later begonnen opeens de 2 vogeltjes heel angstig door hun kooi te fladderen.Ook was ik een keer op de bank in slaap gevallen met t.v. aan.Word ik wakker en zag een heel groot fel licht uit de t.v. komen.Zo fel dat het de hele huiskamer verlichtte.Duurde 1 minuutje en was toen weer weg.Weer gewoon normaal beeld op t.v.En zo zijn er tig dingen gebeurt hier in huis die onverklaarbaar zijn.

Mars

Berichten: 33312
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:08

he wat eng gohya!
Onze vorige hond dronk altijd water en liep dan, al druppelend naar zijn mand toe,
dagen na zijn dood heb ik verschillende keren datzelfde waterdruppelspoor van de
plek waar zijn drinkbak stond naar waar zijn mand altijd was gezien...
Ik vond het zó raar, kan het nog steeds niet verklaren, het had niet geregend, ik was
alleen thuis en kwam van boven, dus ik was het niet zelf.
En we hebben ook geen kat ofzo die het gemaakt zou kunnen hebben, was heel bijzonder.

adnariM
Berichten: 4421
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Loenen (Vel)

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:18

Pas zag ik toevallig een zwarte kat lopen (die van mij is een poosje geleden ingeslapen), toen ik nog eens goed keek (wou volgen) was die ineens verdwenen, zo apart...

marlies85

Berichten: 5310
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Oss

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:25

Mijn ouders hebben vorig jaar de hond moeten laten inslapen, en onze robbie(zo heette hij) kwam nog regelmatig op bezoek.op 2e kerstdag is hij echt afscheid komen nemen en 'zei' toen dat het zo goed was.Ik zelf vondt het wel fijn, totaal niet eng.Maar mis hem vaak nog wel.Gelukkig komt ie af en toe nog even kijken

Like_peres

Berichten: 2726
Geregistreerd: 17-09-06
Woonplaats: Wateringen

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:31

Dat kan best dat je dat nog hoor dat in die bak en met zi'n hoeven.
Misschien dat z'n geest nog daar is he. Knipoog

En ik zie bijna elke dag me opa om het hoekkie staan als ik ga slapen.
Hij is 10 jaar geleden overleden, en ik heb het nog niet zo heel lang.
Ik had toen geen goed conact omdat ik 6 was.
maar blijkibaar herkent hij me toch enzo.
Sinds ik een foto van hem heb staan is het bijna iedere dag.
eerst was het 1 keer in de zoveel maanden, hij komt nu ook steeds beter over, ik zie hem veel beter en kan dus nu pas echt zien dat hij het is.
en dus vind ik dát niet meer eng Nagelbijten / Gniffelen

xXIris

Berichten: 1210
Geregistreerd: 03-05-05
Woonplaats: Emmen//Erm

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:58

Ik heb het niet meegemaakt maar mijn moeder wel, toen ik geboren moest worden was mijn moeder erg ziek, daarna ook nog een poos, het had niet veel gescheeld of ze was dood.. Tegen mij vertelde ze een paar jaar terug, dat er een dag was dat ze een heel mooi apart licht zag, wat ze nog nooit had gezien. Het klinkt raar maar ik geloof er wel in dat naar het leven hier nog ergens wat is. Knipoog

Anoniem

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 17:48

gohya schreef:
Ik zat samen met mijn zoon de film Poltergeist te kijken,s'avonds laat.Opeens gaat de kamer deur heeeel zachtjes open.Ik doe hem gewoon weer dicht,dacht dat hij niet goed dicht was.Gaat die weer heel langzaam open.Ik naar boven om te kijken of er iets open stond waardoor het de tocht zou zijn.Maar alle deuren en ramen waren dicht.Toen 10min.later begonnen opeens de 2 vogeltjes heel angstig door hun kooi te fladderen.Ook was ik een keer op de bank in slaap gevallen met t.v. aan.Word ik wakker en zag een heel groot fel licht uit de t.v. komen.Zo fel dat het de hele huiskamer verlichtte.Duurde 1 minuutje en was toen weer weg.Weer gewoon normaal beeld op t.v.En zo zijn er tig dingen gebeurt hier in huis die onverklaarbaar zijn.


Hoi,
Ik weet precies wat je hebt meegemaakt.
Bij ons gebeurde er hele bizare dingen thuis.
Zoals.
Als je slaapt heel laat in een keer beneden de radio aan gaat met ouden liedjes van de jaren 60.
Kom je beneden zet je het uit nog geen 10 min later gat die weer aan.
Dit is niet het enigen.
S nachts heel laat voetstappen horen op de trap en dat er iemand lacht.
En dat er boven op zolder in een keer iets heel hard naar beneden rent.
Allemaal mensen ziet.
Dit is allemaal heel eng bij ons thuis is de kardinaal langs geweest en zelfs iemand uit rome om het huis een zegen te geven.
Nu bleek dat op het grond heel lang geleden een begraafplaats lag.
En als er een vliegtuig ongeluk is dan voelt mijn ma het het gelijk die nacht of een trein ongeluk.
Een keer zag ik mijn opa naast mijn bed staan en die zei van ga vanacht maar bij je moeder liggen want er is iets maar hij wist het ook niet maar het was heel rustgevend.
ikke bij mijn moeder liggen voelde mijn moeder die nacht een hele grote aan wezigheid van mensen die om waren gekomen bij een vliegtuig ongeluk.
ik was kei bang leek wel of er mensen zijn die om hulp vragen.
heel raar als je het overkomt.
Ik geloof zeker in een ander wereld naar de onze tussen leven en dood.
ik voel de aanwezigheid van mijn opa heel erg goed als er wat gebeurd waar ik niet uitkom dan komt die mij gerust stellen dat alles goed komt het is een heel raar maar ook rustgevend gevoel.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:20

Ik zie ook rampen aankomen,alleen zie ik de details niet,dus weet ook niet wanneer en waar het gebeurt.Die vliegtuigen die in amerika in de toren vlogen heb ik ook al zien aankomen.Ik zag een vliegtuig in de lucht dat opeens helemaal zwart werd en ook de lucht werd pikzwart.Nu heb ik ook een ramp gezien die in nederland gaat plaats vinden,nu ook gezien welke plaats het is en hoe.Maar wie zegt dat het ook echt gaat gebeuren?dus daarom zwijg ik er maar over.Wil niet onnodig mensen bang maken,want misschien is het gewoon niet waar.Het is heel moeilijk en lastig als je wat ziet aankomen maar je weet er verder weinig over.En ach het is al een jaar geleden dat ik dat zag over die ramp in nederland,zal dus wel loos alarm zijn.

Arlette_

Berichten: 1066
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: Eindhoven.

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:52

gohya schreef:
Ik zie ook rampen aankomen,alleen zie ik de details niet,dus weet ook niet wanneer en waar het gebeurt.Die vliegtuigen die in amerika in de toren vlogen heb ik ook al zien aankomen.Ik zag een vliegtuig in de lucht dat opeens helemaal zwart werd en ook de lucht werd pikzwart.Nu heb ik ook een ramp gezien die in nederland gaat plaats vinden,nu ook gezien welke plaats het is en hoe.Maar wie zegt dat het ook echt gaat gebeuren?dus daarom zwijg ik er maar over.Wil niet onnodig mensen bang maken,want misschien is het gewoon niet waar.Het is heel moeilijk en lastig als je wat ziet aankomen maar je weet er verder weinig over.En ach het is al een jaar geleden dat ik dat zag over die ramp in nederland,zal dus wel loos alarm zijn.

tsja dat kan je nooit zeker weten...

moshet
Berichten: 48
Geregistreerd: 02-12-07

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 13:19

ik had het met me hond. Huilen Huilen

Ryanne_

Berichten: 1227
Geregistreerd: 03-10-07
Woonplaats: UGCHELEEEEEN!!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:19

Ik geloof je wel... ik heb het gehad met mijn oude verzorgpony en had al een tijdje een eigen pony maar toen ik hoorde dat hij dood was toen moest ik huilen en toen ging ik naar zijn stal een paar weken later en ik was er al een beetje overheeen maar toen ik zijn stal binnen kwam ben ik daar in het stroo gaan zitten en ik moest weer huilen en op een gegeven moment hoorde ik het schoppen tegen de stal deur wat hij vaak deed ze stonden daar met sn 2tejs maar die ander pony was weg dus hoe het kon I don't know...

kensha

Berichten: 3915
Geregistreerd: 11-10-07
Woonplaats: Haarlem

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 14:13

Ik zou graag iets hier aan kwijt willen

Van waar me paard staat denk de eigenares van het huis 2 spookbewoners hebben.

Ze weten er een geest in het huis zit en aantal jaren geleden schijnt dat iemand telkens van het trap af werd geduwd alsof ze niet welkom was.

Toen ik dat hoorde en ik aantal dagen binnen kawm en het trap op ging was ik wel vrij bang maar er gebeurde gelukkig niets. Wordt wel gezegd geesten weten of de persoon slecht is ja of de nee.

Van de ander geloof ik een paard is

Als ik in de avond [als het donker is]voert dan heb ik bepaald gevoel van een wit paard naar me loop te kijken altijd vanaf het zelfde plek. Het is alleen als ik alleen bent en toen ik eigenares heb vertelt zei ze precies hetzelfde last van heb. Ze heb alleen een klein voorgevoel wie van de paarden kan zijn.

Ik zeg zo geesten mogen bij mij wonen of in aanraking komen als het maar geen slechte zijn.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 18:44

ik geloof je ook!
als ik bij mijn nieuwe verzorgpony ben(die staat bij dezelfde eigenaar als waar mijn oude stond)en ik kom langs de stal van mijn oude verzorgpony kom dan zie ik hem soms ineens er weer in staan.Ik wordt dan ineens heel stil.

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 00:24

Verhalen wat ik lees zijn heel eng.
Maar van de geluiden kan ook zijn, omdat je daar meestal dat geluid hoort en dus je dat bedenkt.
Ik zeg niet dat het zo is.

axdevil
Berichten: 152
Geregistreerd: 01-04-05
Woonplaats: hierzo

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:56

Ik geloof je!

Mijn paard is 2 weken geleden overleden en nu nog steeds ruik ik hem als ik met de hond het bos inga.
Dan komt zijn geur in een vlaag voorbij, niet altijd maar wel regelmatig...

Anoniem

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 12:07

Ik geloof iedereen hier wel.
Want wij hebben thuis ook dingen meegemaakt waar een kardinaal uit romen hierheen moest komen om het te zegenen.
En geloof me was echt eng.
En er zijn goeden en ook slechte geesten.
En geloof me je kunt beter een geest hebben die verdwaald is of rondt zoekt naar het licht waar die heen moet dan zon geest die echt gaat lopen kloten.
Wij hadden vroeger zon speelgoed dino zon t rex.
Hij bleef maar aan de gang toen hadden we de baterijen uitgehaald.
Ging die nog door wij waren kei bang met mijn broertje.
Of dat we thuis zaten en mijn beste vriending geloofde mij gewoon niet.
En zij oppeens als je mans genoeg bent moet je komen.
Jah na 2keer het zelfde zeggen kwam het bam 3 borden op de grond.
Waar zij op zat he die poot van der stoel bam eronderuit.
En toen we met de digitalen toestel foto namen was het pas eng zon herel vaag gezict kwam er door heen.
Krijg nu weer de rillingen over mijn lijf.
Er is dus degelijk een 3 e wereld naar ons.

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 16:42

Zo heb ik ook een foto gemaakt in een kerk in Frankrijk, (met een digitale camera) staat er rechtsondering een soort witte waas, in de vorm van een alien hoofd. (zal mss een vlek zijn, maar wel apart!)

Anoniem

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:00

Jibbel dat denk ik niet ik denk dat je echt iemand op de foto hebt.
Ik had dat ook bij ons heel eng wij gingen heel vaak naar polen naar mijn moeders land en als ik een straat naar mijn tante moets lopen durfde ik er niet s avonds langs te lopen.
Daar is iemand van de kerk aangereden en dood gegaan maar gelijken tijd ook een hond.
En als je er langs loopt hoor je het blaffen en een ketting rinkelen heel eng had een keer opgenomen ga strax even aan mijn moeder vragen of het hier thuis ligt.

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:04

Ja, ik dacht het ook,maar ja, om toch maar een beetje nuchter te blijven! Knipoog Ik zal die foto ook eens opzoeken!

Anoniem

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:05

Hey kijk eens bij youtube en dan ghost zie veel dingen die niet klopen best wel eng

smeetjoew

Berichten: 10662
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 16:34

Ik krijg wel een beetje kippenvel van jullie 'enge' verhalen. Persoonlijk zou het mij ontzettend veel goed doen om nog eens de geluiden te horen van mijn paard, als het overlijd. Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer eng. Ik heb dan liever iets wat ik kan zien, dan dat ik het slechts hoor. Ik heb dan echt het gevoel dat ik het niet kan bereiken en dat maakt me bang. Ik zou dan niet weten wat het is.

Ontzettend veel dingen zijn overklaarbaar. Ik geloof dan ook dat er andere dimensies zijn, die wij niet kunnen zien of voelen. Die wel in onze omgeving zijn. Daarbij geloof ik wel dat er wel verdacht veel dingen gebeuren als je helemaal alleen bent en als het ook nog eens donker is. Je zult dan weliswaar gevoeliger zijn voor dingen, maar denk wel dat ook veel dingen gewoon de verbeelding zijn.

Mocht het zo zijn dat je paard daar daadwerkelijk in enige vorm nog aanwezig is, moet je ook proberen het los te laten. 'm Niet te vergeten, maar er niet aan denken. Het een plek geven en doorgaan. Ik denk dat het namelijk meer in het verdriet zit, dan daadwerkelijk de geluiden. Maar ik weet het natuurlijk niet. Het is wel erg apart!