. Jullie allemaal veel sterkte! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Jullie allemaal veel sterkte! Sjoert schreef:Wise zou het paard worden waar ik wel eens een keer op zou willen (lees durven) rondtoeren.
Mijn lompe acties werden altijd overtroffen door hem, wat weer voor hilarische momenten zorgde.
De herinnering blijft, de grote knuffel is er niet meer.
Via deze weg wil ik toch iedereen bedanken die Mar zo veel steun bieden. Jullie zijn toppers!
Gekke lompe Wise.
Tegelijkertijd krijg je ook weer tranen in je ogen. Wat vreselijk dat hij zoveel pijn gehad heeft. Maar wat een ontzettende bikkel dat hij hier zo lang mee rond gelopen heeft, en toch lekker vrolijk bleef. Wat een speciaal paard.
Sjoert schreef:Wise zou het paard worden waar ik wel eens een keer op zou willen (lees durven) rondtoeren.
Mijn lompe acties werden altijd overtroffen door hem, wat weer voor hilarische momenten zorgde.
De herinnering blijft, de grote knuffel is er niet meer.
Via deze weg wil ik toch iedereen bedanken die Mar zo veel steun bieden. Jullie zijn toppers!

heel veel sterkte met het verlies van je paard.. Gelukkig heb je de juiste keuze gemaakt