Och nee... Ik wist niet wat ik las toen ik het topic aanklikte. Ongelooflijk, hier zijn geen woorden voor... Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen!!! Ik vond de topics met Elske en jou altijd ontzettend leuk, zoveel plezier straalde ervan af! Het was een prachtig paard in alle opzichten!
Zelfs na 8 pagina's kan ik niet de juiste woorden vinden.
Kan jullie alleen maar ontzettend veel sterkte wensen.
Tamaar88
Geplaatst: 24-06-17 00:11
Wat een pech hebben jullie... Allemaal zo snel achter elkaar. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Ze heeft een prachtige en fijne tijd bij jullie gehad.
Ik zag de titel en net zoals vele anderen schrok ik. Wat ontzettend naar en oneerlijk en k*t gewoon allemaal. Heel erg veel sterkte. Neem de tijd om het te verwerken, het is allemaal niet niks.
Aria_zz
Geplaatst: 24-06-17 00:22
Oh nee. Zo een mooi team opgebroken... Jullie zagen er altijd zo leuk uit samen. Maar wat hebben jullie duidelijk veel aan elkaar gehad!
Veel sterkte voor jullie
Karla
Geplaatst: 24-06-17 00:28
Jeetje, wat schrik ik van dit nieuws . Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen
Lau
Geplaatst: 24-06-17 00:29
Nee! Wat erg, en zo kort op de andere paarden. Ik vind dit zo treurig Echt heel veel sterkte met het verlies
Wat schrok ik mij dood toen ik het Facebook berichtje las.... En nogsteeds kan ik het niet beseffen... Vreselijk.
Heel erg veel sterkte Tineke en Maarten! Ik huil met jullie mee.... 2017 is géén paardenjaar... Overal om mij heen blessures en afscheid...
Anoniem
Geplaatst: 24-06-17 00:39
Ik klik het topic aan, zie hem voorbij komen bij actieve onderwerpen lees de titel en schrik, ik dacht Elske, hee Elske die mooie fries en dacht jaa weer een topic van Maarten en Elske, lees de rest van de titel waarop ik schrik, klik het gelijk aan zie foto's lees de eerste zinnen en scroll gelijk omhoog om te kijken, laat je ajb een itp topic zijn, maar nee.. Ik was op visite bij de buurvrouw en buurmeisje en viel gelijk stil, hoorde beide even niet meer en ben gaan lezen, door de foto's kijkend voel ik een brok in m'n keel komen. Het filmpje heb ik bewust pas thuis gekeken en daar kwamen de tranen. Jullie topics, en met jullie bedoel ik natuurlijk Maarten en tineke, zijn by far favoriet bij mij, jullie zijn ook de enige die ik gelijk herken aan titels of gewoon jullie bokt namen en de topics open ik gelijk en bekijk/lees ik met plezier, op de IM topics en het laatste topic over Kim na natuurlijk, maar die breken dan ook oprecht mijn hart. Ik kan me al niet voorstellen wat bokt is zonder Kim, nu Elske ook nog weg, die prachtige foto's, stiekem het ras wat ik zo prachtig vind ook nog. Elske haar streken, maar ook zo mooi hoe jullie een team waren, echt een team. Alles deed je volgens mij met haar met een grote lach op je gezicht. Jeetje echt.. Ik kan het gewoon niet helemaal geloven.. Waarom jullie? Ik kan me echt niet voorstellen hoe ontzettend gebroken jullie moeten zijn, wel meer dan gebroken denk ik.. Heel veel sterkte, meer weet ik niet te zeggen.. Dikke knuffels
Getty_Maan
Geplaatst: 24-06-17 01:12
Jeetje, het zit jullie ook niet mee... Heel veel sterkte, moest altijd zo vreselijk lachen om Elske. Gelukkig hebben jullie elkaar, zodat jullie je verdriet kunnen delen..
puttertje
Geplaatst: 24-06-17 01:13
gewoon echt vreselijk ........xxxjes knuffels en heel veel sterkte gewenst namens deze kant
Jeetje wat schrik ik hier van. Zoveel lieve paarden hebben jullie al moeten laten gaan Heel veel sterkte met dit verlies Hopelijk is het jullie nu wel gegund dat je langer van jullie andere paarden kunnen genieten. Ik lees altijd mee in jullie topics en de liefde voor jullie dieren straalt er van af
Anoniem
Geplaatst: 24-06-17 05:43
Heel veel sterkte. Ik ben echt met stomheid geslagen. Wat een verschrikking.
Ik vroeg me al een paar dagen af wat er aan de hand was bij jullie maar alles wat er in mijn hoofd opkwam, niet dit! Wat een hel, wat ongelofelijk oneerlijk. Arme Elske en arme arme jullie Maarten en Tineke. Dit is jullie ZO niet gegund, ik heb er geen woorden voor behalve ontzettend veel sterkte en ik hoop van harte dat er nu snel lichtere tijden aanbreken.