Neee niet Neon... Ik wens je heel veel kracht toe een verschrikkelijk verlies
mirgino
Geplaatst: 10-05-16 08:19
sterkte vandaag [ en alle komende dagen....] is toch een dag om bij stil te staan....er had een lief mooi veulentje bij moeten lopen vandaag......
het word steeds drukker in de appaloosa hemel
Anoniem
Geplaatst: 10-05-16 08:37
Ik las de topicittel en dacht... nee.... neee... Wat een verschrikkelijke nachtmerrie, zo in één klap ze allebei kwijt. Ik heb er geen woorden voor, alleen ook tranen. Een digitale knuffel en heel veel sterktewensen vanaf hier
Nee toch niet Neon!! Ik zie het staan en wil het gewoon niet geloven. Ze had dit jaar weer zo'n ruig veulen op de wereld moeten zetten heel veel sterkte met het verlies!!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 11-05-16 09:34
Jemig ik kom net deze topictitel tegen en had even niet de link gelegd met jou. Wat een ontzettende klap zal dit zijn. Ipv dadelijk twee paarden heb je er geen meer. buikvlies ontsteking is zo naar en helaas meestal ook dodelijk. En zo jammer dat het veulen het net niet heeft gered ook. Enig idee hoe ze aan buikvliesontsteking komt. Dat lopen ze toch niet zomaar op denk ik?
Heel veel sterkte met dit grote gat dat er nu is.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 11-05-16 09:41
Jeetje wat erg. Heel veel sterkte
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 11-05-16 10:48
Jeetje wat verschrikkelijk!
Heel veel sterkte met het verlies van deze knappe dame en haar veulen
Maaike, het is niet voor te stellen. Jij en Neon, zo een 2 eenheid, is niet meer. Onvoorstelbaar wat je hebt verloren. Nogmaals heel veel sterkte voor jou en je man.
Het maakt Reedhill's Fast 'n Furious nog bijzonderder.
Neon
Geplaatst: 12-05-16 18:28
Sterkte
SpeechLess
Geplaatst: 12-05-16 19:54
Jeetje, heftig zeg! Wat vreselijk dat het zo onverwachts was. Heel veel sterkte gewenst
Nog heel veel sterkte. Ik wist het al maar had niet gezien dat je een topic had geopend... omdat ik toch elk jaar weer in je topics keek met het veulen... wil ik je toch nog sterkte wensen.