[IM] Vaarwel lieve lieve lieve Bambi! Je hebt je rust verdient.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

chamion
Huisheks

Re: Vaarwel lieve lieve lieve Bambi! Je hebt je rust verdient.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 12:31

Tranen staan hier in mijn ogen. Wat een vreselijke beslissing heb jij moeten maken.
Maar je hebt haar nog een paar fijne maanden gegeven met veel TLC. Ze is nu gegaan zonder pijn en angst. Maar als een pony die genoten heeft van de afgelopen tijd en die gewoon "op" was.

Top gedaan meis.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 12:49

Hier ook nogmaals heel veel sterkte.
Een o zo moeilijke beslissing. Maar je hebt haar alles gegeven.

dikke knuffel.

rust zacht lieve bambi <3

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 12:55

Alsof je nog niet genoeg verlies in je leven hebt... Wat maak jij een heftige tijd door zeg, heel veel sterkte! :(:) Je hebt gedaan voor Bambi wat je kon, ze heeft het geweldig gehad bij jullie.

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:04

Heel veel sterkte gewenst!

amyblub

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:05

Veel sterkte <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:07

Wat een dappere beslissing heb je genomen Wendy, Bambi heeft genoten van haar laatste mooie maanden bij jullie. Heel veel sterkte de komende tijd, het zit je niet mee :(:)

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:12

Wat heeft die pony een geluk gehad dat jij op haar pad kwam, zowel omdat je het aandurfde om haar toen een betere toekomst te geven en nu weer :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:19

Bambi op Bokt FB.
Mooi.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:21

Ach Bambi... Het heeft niet zo mogen zijn, maar wat heeft ze nog een aantal mooie maanden bij jou mogen hebben. Ze heeft weer helemaal pony mogen zijn dankzij jou.

Heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:23

Ach wat sneu. Wat hebben jullie voor haar gestreden en wat hebben jullie haar nog een fijne laatste tijd gegeven.

Sterkte met het verlies :(:)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:27

Ik heb je andere topic ook gevolgd alleen de laatste weken even niet, die moest ik nog bij lezen tot ik nu ineens dit topic voorbij zie komen, schrik er toch wel behoorlijk van. Inmiddels het andere topic bijgelezen en ook nog van je broer en je schoonmoeder, jeetje... Wat een zware tijd en allemaal in 1 maand. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik heb diep respect wat je allemaal voor een 'onbekende' pony gedaan hebt, waar je door de tijd heen natuurlijk ook een sterke band mee hebt gekregen.
Sterkte met alles. Y;(
Laatst bijgewerkt door saskiakefie op 22-03-16 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:28

Ach nee, lieve Bambi.

Heel veel sterkte Y;(

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:29

Ohhh, wat ontzettend naar voor je. Dankzij jou (jullie) heeft Bambi toch nog een onverwacht fijne tijd gehad. Dat het zo kort was is heel erg jammer, maar je hebt er alles aan gedaan om de harteloosheid van de vorige eigenaar/handelaar goed te maken.

Ze was zo leuk, het was zo fijn om te zien hoe ze vooruit ging. Ook ik zal Bambi (vanaf de zijlijn) missen.

Heel veel sterkte!

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:30

wauw heftig heb altijd stilletjes met je topic mee gelezen.

Maar dahm je hebt gevochten voor bambi.

en een beter thuis had ze niet kunne krijgen.

sterkte er mee

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:35

Mensen als jij maken de wereld mooier Wendy! Je hebt iets gedaan waar menig mens over praat, maar wat weinigen ook daadwerkelijk doen en er op zo'n liefdevolle wijze alles aan doen om zo'n hoopje ellende als Bambi een kans te geven. Jij en je meiden zijn het lichtpuntje geweest wat het leven van Bambi de moeite waard heeft gemaakt. Kort, maar heel krachtig en met alle liefde die je te geven had. Je mag trots zijn :)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:38

Jeetje, nee toch! Ik heb je topic heel lang in stilte gevolgd, ben door jullie ontroerd en steeds weer onder de indruk geweest... En dan toch is daar het einde.
Jullie hebben geweldig goed voor haar gezorgd, tot het einde, en hebben haar gelukking nog een waardig eind kunnen geven.
Heel erg veel sterkte met dit verlies. Y;(

MelissaYM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:50

Jeetje wat vreselijk! Gelukkig heeft Bambi de laatste maanden een heel mooi leven gehad bij mensen die zielsveel van haar houden. Heel veel sterkte met dit verlies :(:)

koetje28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:17

pppfffff zit hier ff een potje te |(

RESPECT voor jou en alle die je geholpen hebben!!
ze had niet beter de laatste maanden kunnen doorbrengen, met zoveel liefde!!

Sterkte

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:25

Ach wat ontzettend naar! :(
Ik herinner je topic dat je haar had opgehaald nog.
Heel veel sterkte met het verlies van dit bijzondere paardje. :(:)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:31

Och jeetje, deze afloop had ik zo niet gehoopt voor je! Sterkte met het verlies. Je krijgt wel flink wat te verduren zeg :(:) ik denk dat Bambi je heel dankbaar is voor de mooie laatste maanden die je haar gegeven hebt.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:36

Oohh Bambi! Heb je topics helemaal gevolgd toen. Meis, wat heb jij dat dier waanzinnig opgevangen. Ze zag er op de foto's zo mooi weer uit, je hebt echt wonderen verricht met dat dier. En dat ze vervolgens in haar koppie op was, dat kon je van tevoren natuurlijk nooit weten...
Maar je moet maar zo denken, je hebt alles gedaan wat je kon, en hebt Bambi absoluut een laar geweldige maanden gegund zo nog.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:46

@Wendy: Je weet het wanneer een dier op is.
Mensen vragen het wel eens aan mij: hoe wéét je dat dan?
Als je erg betrokken bent bij het wel en wee van een dier, dan zie je het in de blik, in de ogen, er is iets niet meer, noem het het vonkje, het sparkje van levenswil, dat er voorheen wel nog was. En dán weet je het.
Dat is niet uit te leggen aan mensen die dat nog nooit hebben meegemaakt. Maar je weet het als het zover is.
Dat heb jij ongetwijfeld ook bij Bambi gezien, en temidden van al je familiale verdriet heb je de grootmoedigheid kunnen opbrengen om haar niet door te proberen te plaatsen, maar heb je de kracht weten op te brengen om het lieve witte meiske te laten inslapen.
Hoezo geen sprookje...? Ze sliep zachtjes in, gleed zomaar weg naar die andere, eeuwige wereld, wetende en voelende dat ze in haar laatste maanden nog geliefd, gewenst was in déze wereld, door JOU, en dat het goed was zo.
Laat het voor jou ook goed zijn, zo, gevoelens van spijt, of schuld hebben geen plaats in deze hele geschiedenis .
Ik moet er niet aan denken op welke andere onwaardige wijze Bambi zou zijn gestorven, anders dan in de liefdevolle omgeving die jij haar nog hebt willen bieden.
Niets dan lof voor jou, dame!

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:52

Aggg ik kende je topic nog wel. Wat een goed werk heb je verricht.
Ze heeft ook eens gezien hoe het wel kan. Goede, maar zware keus..

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:57

Ook hier tranen in m'n ogen. Vanaf het begin je topic over Bambi gevolgd en wat heb ik een respect voor jou zeg! Je hebt je zo enorm ingezet voor haar! Ik weet zéker dat ze de laatste maanden bij jou enorm heeft genoten van alle aandacht, liefde en goede zorgen. Want dat is waar, je hebt zo goed voor haar gezorgd. Je hebt de juiste keuze gemaakt maar wat zal het toch ongelooflijk zwaar zijn. Nogmaals diep respect voor jou en iedereen die zijn/haar steentje heeft bijgedragen en ontzettend veel sterkte gewenst :(:) Y;(

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 15:00

Ook ik heb je topic gevolgd, arme Bambi. Maar zoals iedereen al zegt ze heeft de laatste maanden bij jou nog mogen genieten, even weer Bambi zijn, helaas is het sprookje anders afgelopen dan dat we allemaal hadden gehoopt..

Heel veel sterkte!