Geplaatst: 31-12-14 00:45
Er zijn paarden die bij je blijven hangen als je topics leest. Ti was daar 1 van.
Sterkte met je verlies. Heb er geen andere woorden voor.
Liesje89
Geplaatst: 31-12-14 00:46
Wat vind ik dit erg! Heel veel sterkte de komende tijd. Hij was heel bijzonder, ik heb jullie topics altijd bekeken met een lach op mijn gezicht. Arme TiBroer..
Even een brok in mijn keel... Wow, TS, wat een naar verhaal.
Sterkte, knuffel.
Zil
Geplaatst: 31-12-14 00:53
Wow, ik ben een absoluut stille meelezer op bokt.... maar ik volg veel. Zeker ook jou topics..... Zoveel liefde voor je minikudde. En Ti zo speciaal, ik als totaal onbekende zag en wist dat. Heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Ik weet het al wel even, maar het verhaal zorgt weer dat de tranen in mijn ogen springen.
Ti wist dat hij de man was voor jou, je bent een super paardenmama en gaat dat nog lang zijn voor Dais en Fiore.
Mijn gedachten gaan naar jullie uit...
matasja
Geplaatst: 31-12-14 01:00
O nee niet je knappe mannetje... heel veel sterkte!!! Veel en veels te jong naar de groene weides
Eilatan
Geplaatst: 31-12-14 01:04
Neeeee niet Ti!
Hoe kan dat nou.... Het was zo'n gezond dier.. Heel leven nog voor zich
Heel veel sterkte toegewenst vanaf hier......... Wat een moeilijke tijd zal dit zijn.....
Weten ze nou uiteindelijk wat het nou precies geweest is? Infectie? Van wat?
BelleTessa
Geplaatst: 31-12-14 01:05
Heel veel sterkte! Ik heb genoten van je prachtige foto's van al je paardjes, wat heb je genoten van hem!
annibel
Geplaatst: 31-12-14 01:10
Ik heb het gelezen toen het net gebeurd was op Facebook toen kreeg ik al tranen in m'n ogen maar nu rolde ze wel echt over mijn wangen, wat heb je dit mooi geschreven!!
Als je weer een topic had geopend werd ik er altijd blij van en zag ik Ti zijn hoofdje vaak voor me.. Wat een bijzonder paardje, heel veel sterkte voor jou maar ook voor de verzorgsters en Daisy en Fiore!!
xxCYNNxx
Geplaatst: 31-12-14 01:24
heel veel sterkte...
_Patrick_
Geplaatst: 31-12-14 01:35
Heel veel sterkte met het verlies van je maatje
Jolene85
Geplaatst: 31-12-14 01:46
Ontzettend triest dat dit is gebeurd Lieve mooie TiSento was echt geweldig en heeft gelukkig ook een geweldige mensen mama gehad... Ik snap heel goed hoe kapot je je hierdoor kan voelen; wat Folly was voor mij was Ti voor jou. ..
Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen En hoop dat je een mooie passende urn vindt voor hem...
Shiiit... Dit is echt keihard schrikken TS, hoe verschrikkelijk moet dit voor jou zijn wanneer ik me al zo verslagen voel. Lieve Ti. Zomaar. Nu ineens. Ik ben er oprecht stil van...
BaileyMix
Geplaatst: 31-12-14 02:03
Och nee toch... Niet jouw gekke lieve Ti... Ontzettend veel sterkte met dit verlies, er zijn geen woorden voor
vopo914
Geplaatst: 31-12-14 02:21
Ik ken je niet maar volg al heel lang je topics....ik vond Ti een heel bijzonder mooi paardje en mijn hemel wat kan ik me je verdriet goed voorstellen.. Gisteren kwamen je drie paardjes ook zomaar even voorbij in mijn hoofd en nu lees ik dit.. Ik wil je heel veel sterkte wensen..dit doet zeer...
wendy1987
Geplaatst: 31-12-14 03:56
Lieve Cynth..
Zo verslagen als ik donderdag 4 december was.. Zo verslagen heb ik me niet vaak gevoeld.
Als ik eraan denk, wat erg vaak gebeurd omdat hij zelfs hier op veel plekken voorkomt in foto's of gedachten als ik kayenne zie, breekt mijn hart weer.
Hij was bijzonder. Bijzonderder dan mijn paarden. Met zijn kusjes die ik nooit durfde aan te nemen. Bang dat hij zou bijten, gezien mijne dat dan weer grappig vinden. Met zijn grote lompe poten (want ja, dat waren het nou eenmaal) Met zijn kleine steeds groter wordende voorpluk. Zijn aftekeningen.
We zouden binnenkort een ritje gaan maken. We hadden zoveel plannen.
Als ik, en zo te lezen half bokt,me al zo voel.
Sterkte lieve Cynth.. Alhoewel dat nooit genoeg gaat zijn.
Lieve gekke clown. Oud mannetje bij geboorte, knappe jonge vent toen ik je voor je het laatst zag.. Waak je goed over Cynthia, je eigenwijze zusje en je lieve moeder?
djuulsie
Geplaatst: 31-12-14 03:59
Lieve scielv, ik heb alles al tegen je gezegd wat ik kon zeggen... Wat een vreselijk groot verlies! Kan niet anders zeggen dan dat ik meehuil, dat Bokt meehuilt. Voor Ti, voor jou... Ik hoop dat het je kracht geeft.
Heel, heel veel sterkte en ik hoop dat je uiteindelijk toch weer vol kan genieten van Dais en Fi!
Pfff wat verschrikkelijk voor jou en je verzorgsters. Ik volg je ook al jaren en tem altijd voor de voorpagina want je topics zijn altijd geweldig en vol liefde! Wens jou/jullie heel veel sterkte de komende tijd
Niet te geloven, tranen over mijn wangen. Je mooie Ti. De band die jullie hadden kwam door de computer heen. Die voelde iedereen. Heel heel veel sterkte, hij zal zeer gemist worden.