Peelie schreef:Novel, ik heb altijd GENOTEN van jou foto's. Jou knappe merrie, waarvan ik stiekem een beetje had gehoopt dat ik ook zo'n paard zal hebben.
Exact... Ik zag jouw foto's van Refilona op bokt, al jaren terug, en ik had zoiets van "WAW, wat een prachtig dier, wat een droom" - daarna ben ik tussen de Iberische paarden terecht gekomen en kwam er een groot stuk herkenning terug van jouw foto's in de paarden die ik werkte (en nog steeds werk). Ondertussen is het mijn grote droom om een echt barok type PRE merrie te hebben, eigenlijk exact zoals jouw prachtige Fi er uit zag. Wat een kanjer van een paard was ze, wat een krachtpatser, wat een droom van een sprookjespaard. Nu mag ze haar eigen sprookjes gaan schrijven en uitrusten van haar mooie maar met momenten stressvolle leven op een mooie groene weide, daar waar geen paarden op de asfalt lopen, waar geen bakkabouters leven, waar geen stress is. Wijze beslissing, maar geen gemakkelijke, daar ben ik zeker van. Hier moet je heel veel moed én liefde voor hebben. Knap van je Nouvel, echt waar. Heel veel sterkte met dit grote verlies!