Oh wat en mooi aandenken zeg!! Wat mooi om dat te hebben straks!!
Mi_Amore
Geplaatst: 04-11-11 10:33
Veel sterkte met het verlies... Hij was echt heel bijzonder voor je he
Nickyyyy
Geplaatst: 04-11-11 10:34
Heel mooi aandenken Sas!
Zelf ga ik binnenkort een bedeltje bestellen ook met haar van chuck erin, om dezelfde reden als wat je zelf al aangeeft, dat chuck dan toch altijd nog een beetje bij je is.
Het gat moet slijten, misschien slijt het iets sneller als je Caydo hier hebt. Maar je moet doen wat goed voelt!
Toen ik net op ITP je fototopic zag stond daar een link naar dit topic. Wat vreselijk om dit te lezen en de tranen rolden over mijn wangen... Lieve Chuck is niet weg... Je kan hem niet zien... Maar je voelt hem nog wel.
Okee.. tranen lopen over m'n wangen.. Als je jouw OP leest dan voel je de liefde die je voor dit paard had eraf spatten!
Ik kan me zo goed voorstellen dat je 'dagbesteding' na je werk een hele andere indeling moet gaan krijgen en pfoe wat zal dat lastig zijn!
Ik hoop dat zijn zoon de leegte die hij achterliet straks toch weer een beetje opvult. Dat is toch wel het mooiste cadeau dat hij jou nagelaten heeft, zijn eigen vlees en bloed..
heeel mooi geschreven! En heel erg veel stertke... het was n super mooie tink!
Whis_Serada
Geplaatst: 16-11-11 21:32
Sasje hoe gaat het nu met je meissie??
Tinkermuts
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-11 06:46
het gaat best goed met me, ben echt ff tijdje depressief ervan geweest maar begint nu een plek te krijgen. er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk, hij zit zo in mn hart, ben zo blij dat hij ooit op mn pad is gekomen en ik zn baasje heb mogen zijn.
zaterdag ga ik caydo ophalen waar ik erg naar uit kijk.
thanks lieverd
Lucy_1
Geplaatst: 17-11-11 08:47
Hij gaat ook nooit meer uit je hart Sas! Jullie hoorden ook zo samen! Wel fijn dat je Caydo van hem hebt! Je zult Chuck terug zien in hem!
Lekker dat Caydo nu eerder terug kan komen, ga je weer een ritme oppakken. En de nakomelingen van die stoere vent kunnen je net zo hard pakken als papa zelf deed, dat komt goed
Fijn dat het beter gaat met je Sas! Hij zal altijd in je hart en leven blijven en ik hoop dat het verdriet een plekje krijgt en de mooie herinneringen van alle momenten met hem zullen overheersen!
Jeetje. Ik denk dat niemand het droog houdt bij het lezen van dit verhaal. Héél veel sterkte om weer je draai te gaan vinden zonder deze lieve schat. Wat waren jullie een mooi team samen.
Sasje dikke knuffies, en ik hoop dat de kleine je weer een glimlach kan geven
Tinkermuts
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-11 07:20
thanks, wat fijn dat dit topic nog ,,leeft,, fijn gevoel dat met mij nog veel aan Chuck gedacht word.
word heel raar dat er straks een ander in Chuck zn stal en land staat, maar ik denk ook goed want zeker die lege stal is nog erg beladen voor ons, elke keer denk ik dat chuck ieder moment zn witte hoofd uit de deur kan steken.
Een lege stal is niet fijn nee, het representeert de leegte die Chuck achterliet.
En juist op dat moment zie je Caydo zijn grappige hoofd de hoek om steken en er zal een lach en een traan op je gezicht verschijnen. De lach voor de herinnering en herkenning van je grote Witte en de traan voor het nieuwe begin.
Ik hoop dat morgen de reis met Caydo goed verloopt en dat na morgen jij je beter voelt met je kleine Witte om je heen.
Ik vind het ook vreemd om elke dag langs zijn lege wei te rijden... Die witte reus in zijn pyjama mis ik elke keer weer. Wel fijn voor jou dat Caydo komt zodat de lege plek misschien een beetje opgevuld kan worden.