[IM] Puck zijn allerlaatste topic het is voorbij... R.I.P

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:03

Heel goed dat je dit voor Puckje gedaan hebt. Je hebt hem heel veel pijn en ellende bespaard....Sterkte. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:07

Stiekum had ik gehoopt op een wonder, maar het mocht niet zo zijn. Puck draaft pijnloos over de eeuwige weides.
Ik heb je verhaal met een traan gelezen, zo jong en het lichaampje al zo oud. De fokker zou je toch......

Meid, harstikke goed gedaan, het beste voor Puck, je heb je enorm correct gedragen in de vorige topics, petje af.

Wat ik me af vraag, wanneer Puck van jongs af aan, bij de fokker,was geholpen, door meer bespiering bijv op de achterhand of een vroegtijdige behandeling, had het er dan anders uit gezien voor Puck? heeft de dierenarts daar nog iets over gezegd?

Gianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:07

Ik heb diep respect voor je.. +:)+
Voor puck is dit beter, EN hij is naar de groene weide gegaan wetende wat liefde krijgen is....
Niemand pakt die kleine dat meer af.
Veel sterkte! :(:)

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:22

jullie hebben een mooi daad gedaan
heb echt respect voor jullie, jullie hebben het geen gedaan wat veel mensen niet doen nogmaals respect voor jullie
veel sterkte de komende tijd

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:22

Ik kreeg bezoek, topic open laten staan dus had moeten vernieuwen en niet op een reactie hier in moeten gaan.
Om de rust hier te bewaren dus ff een edit :)
excuses

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:32

Cassidy schreef:
Mijn respect daarvoor.

Je zegt letterlijk in je bericht dat je respect hebt voor de TS maar dat kan ik nergens terug vinden in je verdere berichtgeving.

Sorry Trudy maar ik vind je onnodig negatief, de TS heeft het beste voorgehad met de pony. Ze heeft Puck opgehaald met de bedoeling hem in te laten slapen, maar als je dan een speels jong ding voor je neus hebt staan dat geen pijn toont dan zou jíj ook kijken of er een dierenarts is die hem een pijnvrij leven kan geven. Als je dat niet doet en bij voorbaat al 'opgeeft' heb je imo geen hart voor dieren. Met name je berichtgeving in het vorige topic geven me een erg naar gevoel en ik krijg nou niet het idee dat je het in een volgend topic niet meer zo zou doen. Er is een verschil tussen het beste voor hebben met de pony en iemand anders de grond in boren om je gelijk te krijgen, enige nuance is op bokt geen overbodige luxe.

Het is voor de TS enorm erg om Puck te verliezen, in een paar dagen kan je zo ontzettend gehecht raken aan zo'n kleine pluizebol. Diep in je hart ga je dan hopen dat er iemand is die iets kan doen om deze pony pijnvrij kan laten rondlopen. De TS heeft hem daar weggehaald en weet nu dat het niet anders had kunnen lopen dat hem in te laten slapen. Maar zij heeft de pony daar bij de fokker weggehaald, zij heeft hem een paar topdagen gegeven en ze heeft hem een kans willen geven op een pijnvrij leven. Dat het niet zo heeft mogen zijn is natuurlijk heel erg, maar ik vind het ook heel naar dat de TS zelfs in dit topic nog tegengas krijgt, het vorige topic vond ik gewoon zum kotsen.

Ik had het niet beter kunnen doen, ik had het waarschijnlijk net zo gedaan. Ook ik had gehoopt op een wonder.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:37

Het blijft het beste besluit wat je hebt kunnen nemen voor Puck. Hij zal je vast en zeker dankbaar zijn voor die laatste prachtige dagen vol liefde en gezeldschap. Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Nu is ie op een beter plek, super actie van je Pris!

0oSannuho0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:49

Ook ik heb de topics over Puck gevolgd.
Ik hoopte op een wonder, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.
TS ik vind het super dat je dit voor Puck hebt gedaan!
Y;(

Nicam

Re: Puck zijn allerlaatste topic het is voorbij... R.I.P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 00:07

Pffft...ook ik heb deze topics over Puck gevolgd en gehoopt op een klein wondertje. Ik denk dat Puck nu wel weet dat hem WEL een wonder is overkomen. Een meid die voor HEM is opgekomen en dit bleef doen. Ik heb wel eens eerder gereageerd dat ik hoopte dat er een paardwaardig beslissing werd genomen. DIT is paardwaardig... Paardje weggehaald, liefde gegeven en de juiste beslissing genomen. Helemaal TOP. TS, ik wil je veel sterkte wensen met het verwerken, want jij stond er toch maar en heb het uitstekend gedaan. Petje voor je af....

Groetjes Nicolette

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 00:10

Cassidy, nog steeds heb jij je niet gexcuseerd bij Prissey. Je hebt haar,vind ik persoonlijk, echt wel gekwets met je woorden, en haar hier op bokt, voor de ogen van ons alle uitgemaakt als leugenaar, charlatan en wat ook nog.

Die trailerrit, ja die zal het echt gedaan hebben. Want na 8 maanden, 244 dagen, 5856 uren lang op zulke beentjes hebben gestaan, zal die trailerrit van hoogstens 3 uur echt onmenselijk geweest zijn. Prissey heeft zelfs gezocht naar een maatje om samen met te staan, waar hij wat op kon leunen als het zwaar werd.

Daarbij, het feit dat jij je bemoeit met de rekeningen van de TS en dat andere mensen hadden kunnen gaan halen en blablabla, is toch totaal jouw zaak niet ?
Jij zit lekker passief achter de computer, wat gemene berichten te typen. Je hebt al 2 topic volledig verzeikt, iedereen doen twijfelen, en hier kom je dan nog met een grote pretentie binnenvallen.

Echt ongeloofelijk, mensen zoals jij. Altijd een weerwoord maar nooit een eerlijk woord.

Paardentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 00:17

Kom jongens, laten we de TS een beetje helpen, dat heeft ze wel verdiend. Ik vind haar echt een superdame met heel veel moed en een voorbeeld voor velen.

Pb me, ik heb een plan samen met Debbie!

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 00:28

Ik had nog niks gelezen tot dit topic, toen andere topcis vluchtig doorgenomen en deze overigens ook niet helemaal doorgelezen heb... Ik vind het geweldig wat je hebt gedaan en wat een emotioneel en heftig verhaal...

Ik las in je post dat je foto's hebt geplaatst om te bewijzen dat hij is ingeslapen... Niet normaal dat sommige mensen hieraan twijfelen en jij je gedwongen moet voelen dit aan ze te laten zien omdat ze het anders niet geloven...

Heel veel sterkte komende tijd, dit vergeet je nooit meer!

Paard2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 01:10

Nou lig hier met tranen in mijn bed,heb het hele topic gevolgt en prissey ik vind je een geweldige meid!
Alles wat je over je heen hebt gekregen en dan nog steeds netjes antwoorden en iedereen maar op de hoogte houden,ik ben meer dan 10 jaar ouder dan jou maar ik zou t jou niet nadoen.
Jammer dat mensen altijd wantrouwend zijn terwijl ze zonder jou niet eens zouden weten dat deze lieve puck bestond.
Hoop van harte dat degene waar je hem vandaan hebt flink gestraft word door boven.
Vreselijk deze dingen en de fotos maken voor de wantrouwende bokker,belachelijk toch?Laat mensen lekker denken ,je kan bij mij niet mr stuk met je vriendinnen en de meneer die voor t vervoer heeft gezorgt ,fijn dat er nog live engeltjes bestaan gr ret

JFR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 01:14

heel veel sterkte, top wat je gedaan hbt, daar heb ik respect voor!

Marnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 01:38

Puck is gelukkig verlost .... dankzij jullie dames. Het laten inslapen van een geliefd dier is altijd zeer verdrietig maar voor Puck het beste wat hem is overkomen in z'n korte leventje. Ik wens jullie veel sterkte bij de verwerking van deze emotionele dagen. En Puck ... doe je de groeten aan Arno!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 01:56

Jammer dat het zo gelopen is met puck |( , maar heb het in het andere topic ook geschreven dat ik het ontzettend goed vond dat je hem toch nog eerst liet onderzoeken, lijkt me voor je eigen gemoedsrust ook beter dat je zeker weet dat er
eigenlijk niets meer aan gedaan kon worden.
Ook erg knap dat je de eer aan jezelf hebt gehouden in het andere topic, na wat je allemaal
over je heen hebt gekregen, ik had het niet gekund.
Kan me voorstellen dat het erg moeilijk was om puck te laten inslapen, maar houd in gedachten dat hij nog een paar mooie laatste dagen heeft gehad met veel liefde en aandacht.
Wens je heel veel sterkte met het verlies van je kleine man. :(:)

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 02:19

Lieve bokkers, ik ben even een avondje time out geweest van bokt. Eerlijk gezegt wilde ik even niet meer geconfronteerd worden met dit verhaal en Puck even gedachte helemaal ergens anders in storten. Helaas mijn gedachte bleven bij Puck!!! Maargoed dit zal logisch zijn het heeft een zware inpact gemaakt op mijn leven hoe zo'n klein ventje zoveel heb moeten doorstaan maar ik zo blij ben dat ik hem heb kunnen verlossen..

Ik denk wel van had ik hem maar tegen gekomen toen hij net geboren was ofzo. Dan waren zijn kanzen 80maal groter geweest, maar het lot bepaald je wegen dus ook voor Puck.. Moet eerlijk zeggen dankzij Puck ben ik heel anders gaan denken over bepaalde zaken en hij heeft mij veel geleerd met zijn situatie en zijn leventje..

Lieve bokkers Aub laat het gediscuseer onderling even achter je. Desnoods over Pb mag ook altijd naar mij.. Maar dit is Puck zijn laatste topic zijn afscheid 2 topic's is er volop gediscuseerd en heeft bokt (bijv) overuren op 1 topic moeten draaien om het in de gaten te houden etc... Ik weet dat jullie het goed bedoelen en ik ben echt mega blij met jullie lieve steun.. Maar negeer het gewoon of PB. En wat betreft cassidy had het ook gewaardeerd als ze haar excuus had gemaakt al was het maar via PB maar zij is dit niet verplicht, en je fouten toegeven is niet bepaald een makkelijk iets. Laten we het topic open houden voor Puck want jullie zijn mijn grootste steun en ik kan jullie hard gebruiken..

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 02:33

Mijn respect voor jou word met de minuut groter als ik je reactie hier lees.. Hoe jij omgaat met de situatie en alles wat je over je heen gekregen hebt, +:)+

Ik vind dat je je prachtig hebt verwoord hierboven,.....

Vooral de zin: maar het lot bepaald je wegen

Ik vind je heel dapper :j

Spreek je gauw

Liefs
Lotus

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 02:35

Daarom ook m'n edit Prissey.
Sterkte, snap wel dat je ff hier buiten wil proberen te staan.
Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en leuke dingen te doen bijvoorbeeld met je haflinger merrie :(:)
Hoop dat je wat kan slapen dadelijk!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 02:39

Fijn dat Puck uit zijn leiden verlost is en een waardig afscheid gehad heeft!
Voor jou en je vriendinnen niet meer dan respect...
Sterkte

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 02:46

Ik was een van die mensen die op z'n zachtst gezegd sceptisch was over het lot van Puck, ik ben dan ook "blij" verrast (voor zover je van blij kan spreken natuurlijk) dat dit diertje uit z'n lijden verlost is.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 02:47

Het is niet dat ik me vreselijk rot voel omdat puck er niet meer is of dat ik me schuldig voel edit.. Meer het gevoel van het beeld mijn kereltje... En was ik maar eerder.. I know het gaat nergens over want heb me werkelijk gek gevochten op bokt en rl om te kunnen doen wat ik wilde voor Puck.. Kortom het is me gelukt en zoals ik denk de aanhouder wint altijd, en Puck heeft een heel erg mooi einde gekregen. Mooiste is: Ik deed iets voor hem waarvan ik niets voor terug hoefde zo gaat dat je doet iets voor mensen of dieren en je verwacht niks terug want je doet het uit liefde en vriendschap.. Maar die kleine Puck gaf mij zeker iets terug en dat is de waarde van ons leven, en het geluk van het besef van onze trouwe viervoeters.. En daar bedankt ik hem nog elke seconde voor.

Heb zijn halstetje trouwens mee genomen naar huis als aandenken..

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 08:24

Lieve meiden,

Ik volg Puck al vanaf het begin en was me op afstand aan het beestje gaan hechten..

Jullie hebben de enige juiste beslissing genomen hoor!!!

Knoop dat in je oren...

Maar ik ben echt even van slag, tranen stromen over mijn wangen en ik heb een mega brok in mijn keel..

Dag lieve Puck, rust nu maar uit ventje!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 09:21

Prissey heb je ook een pluk staart of manen meegenomen van Puck?

Wibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 09:32

Gelukkig heeft dit kleine ding nog even een prettig leventje gehad, en is hij rustig overleden.
Sterkte met het verlies van Puckje Y;(