Ze was prachtig. En weet je wat ik heb gemerkt. Je paard zoekt voor jou een nieuw paard uit. Nadat mijn paard overleden was, kwam ik een ontzettend lief veulentje tegen. Ik was helemaal niet bezig met een nieuw paard. Maar hij bleef maar naar mij toe komen als ik in de wei zat (ik had daar iets begraven om mijn paardje te herdenken en om bij der te zijn). Hij trooste me echt ontzettend. Kwam steeds bij me liggen in de wei. Toen heb ik uiteindelijk besloten hem te kopen. Soms zie ik wel eigenschappen van mijn oude paard terug in hem. En dan denk ik, zou ze hem hebben uitgekozen voor mij? Ik hou me daar heel erg aan vast. Mis mijn paardje ook nog steeds heel erg. Zeker als het onverwachts gebeurd, kun je er zo weinig mee in het begin. Je voelt van alles, boos, verdrietig! Ik heb van mijn oude paard een hanger met wat haar van haar erin. Dat draag ik aan een ketting, geeft me het gevoel dat ze altijd bij me is... Ik wens je veel sterkte.
Vreselijk...dit gun je je ergste vijand niet! Veel sterkte meid en ik hoop uit de grond van mijn hart dat er heel snel een nieuw veulen op je weg beland!