russel schreef:Maar misschien zijn jullie alleen verzorgers en geen eigenaren en geeft de eigenaar nu geen informatie bloot waardoor het ook niet in dit topic gezet kan worden?
Ik ken wel meiden, zelfs hier op bokt, die over hun pony praten, maar in werkelijkheid deze pony niet bezit, maar alleen maar rijdt. Zij mag ook geen beslissingen nemen, maar als je haar niet kent, praat ze wel alsof ze dat wel kan vanwege haar "eigen" pony.
Op zich is dat niet zo erg, ben wel benieuwd wat er nu gaande is, je hoort zoveel nare dingen de laatste jaren over paarden en ponies op weitjes en als ze nu ook al ezels gaan zieken....
Overigens zou het idd wel een zeldzame virusziekte bij ezels kunnen zijn, waarom niet.
Een update lijkt mij gewoon heel normaal als bokker die toch regelmatig bokt. Je onderschrift laat mensen nadenken en ook in je profiel kijken, zoveel namen die in herinnering leven, dat moet iets bijzonders zijn. TS, toch niet zo erg om je te richten naar de bokkers die wel normaal hebben gereageerd?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!!
Helemaal mee eens!