Lovely schreef:Yep, dat is mijn Labje.
En wie is dat paard van je Ava dan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lovely schreef:Yep, dat is mijn Labje.
Snackie schreef:Lovely schreef:Yep, dat is mijn Labje.
En wie is dat paard van je Ava dan?
sonjim schreef:Sonja is rond 18.30 ingeslapen, het ging voor mijn gevoel heel snel, na de sedatie kiepte ze al bijna om en de narcose heeft max 1 minuut nodig gehad, voor dat ze ging liggen. Ook de definitieve spuit, was heel snel genoeg, 2 keer ademen en ze was weg, dat het zo snel ging versterkt mij in het gevoel dat ze echt op was. Dit leven was klaar voor haar.
Ik heb 6 filmpjes geschoten en veel foto's en een stuk staart afgeknipt.
Het enige wat me zorgen baart is haar vriendje, mijn ruin, die staat aan de draad te hinneken, ik heb hem erbij gelaten, tot hij zelf wegliep, maar toch lijkt hij haar wakker te willen maken.
Dan een praktisch vraag hoe zet ik filmpjes op Youtube
sonjim schreef:Sonja is rond 18.30 ingeslapen, het ging voor mijn gevoel heel snel, na de sedatie kiepte ze al bijna om en de narcose heeft max 1 minuut nodig gehad, voor dat ze ging liggen. Ook de definitieve spuit, was heel snel genoeg, 2 keer ademen en ze was weg, dat het zo snel ging versterkt mij in het gevoel dat ze echt op was. Dit leven was klaar voor haar.
Ik heb 6 filmpjes geschoten en veel foto's en een stuk staart afgeknipt.
Het enige wat me zorgen baart is haar vriendje, mijn ruin, die staat aan de draad te hinneken, ik heb hem erbij gelaten, tot hij zelf wegliep, maar toch lijkt hij haar wakker te willen maken.
Dan een praktisch vraag hoe zet ik filmpjes op Youtube
sonjim schreef:Een shet kan volgens mij geen zoon van een haflinger zijn? Is dus gene kind van haar.