Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madelon31 schreef:Pablo_9 schreef:Ten eerste wil ik je morgen heel veel sterkte wensen. Ik weet uit ervaring dat het een hele moeilijke beslissing is, maar wat bij mij heel erg geholpen heeft is de gedachte dat je het beste voor hebt met je paard. Na 1,5 jaar denk ik nog steeds wel eens "had ik niet dit, had ik niet dat" maar alle oplossingen die omhoog komen zijn altijd meer uitsel voor jezelf. Onthou alle mooie momenten die jullie samen hebben mogen delen en natuurlijk dat hij vanaf morgen geen pijn meer zal hebben! Nogmaals heel veel sterkte, vind het hele moedige en eerlijke beslissing van je!
Maar wat was voor jou de doorslag om hem te laten gaan?? Nog maar 1 nachtje en verstandelijk doe ik er goed aan maar gevoelsmatig twijfel ik nog zo en wil ik het niet. Ook ik denk zou ik nog 1 of ander middeltje proberen of zal ik hem gewoon laten staan tot de winter..ohh wat moeilijk is dit zeg!
Uiteraard ben ik er als alles naar binnen gaat nog steeds niet klaar voor maar morgen is al zoo dicht bij![]()
madelon31 schreef:Nou even een kleine update van mij![]()
Wat een gemis is dit zeg pfff.... Zo vreemd om maar 1 paard uit het land te halen en ook weer terug te brengen.
Helion kon altijd zo stoer voor ons uitlopen en aan de andere laten zien dat Donna ZIJN vriendin was.![]()
Heb zijn dekens laten wassen en al zijn shabrakken. Ik ga niks weg doen hoor ook zijn zadel niet.
Praat nog steeds over "de paarden" of "Mijn knollies"![]()
Melissa versprak zich ook weer vandaag en zei ook weer Donna en Helion.
Had vanmiddag wel even een inzink momentje...Mijn les met Donna ging gewoon niet lekker. Ze is 4 en heeft gewoon puber gedrag wat heel normaal is maar ik kan er niet zo goed mee omgaan hoor.
Af en toe stuiterd ze door de bak niet levensgevaarlijk maar toch word 38 over 2 weken en ben daar niet zo blij mee.
De bedoeling was ook dat Donna voor melissa was en ik lekker met Helion buiten ging rijden en een beetje in de bak rond huppelde...meer niet. Ons ding was buitenrijden![]()
Maar helaas is het anders gelopen en hebben we nog maar 1 paard maar wel 1 waar in niet onbezonnen op stap zoals bij Helion.
Dus daarom had ik het weer heel zwaar en kwam het gemis van hem weer heel erg naar boven en heb ik even heel hard gehuild![]()
![]()
Maar dat zal nog wel even zo blijven dat gemis de tijd zal ons daarbij gaan helpen maar wat mis ik mijn grote vriend![]()
madelon31 schreef:Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel mee rond loop hoor. Ik mis het onbezonnen rijden gewoon.![]()
Maar heb even geen geld en ik hoop misschien volgend jaar wat extra te hebben. (tenzij iemand er 1 heeft voor mij gratis)
Wil dan wel zijn zadel en alles gebruiken (als het past natuurlijk), dan is hij toch nog een beetje bij me![]()
Maar we zullen wel zien hoe het loopt.