Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daantje1981 schreef:Het is best heftig wat ik hier allemaal lees.
Mijn paard is vannacht overleden. Ik werd vanmorgen door de staleigenaresse opgebeld. Zijn hart is er gewoon mee gestopt. Geen ziekte of niks.
Het is voor mij nu zo onwerkelijk dat Joery weg is. Zit er nu aan te denken wat ik van de week na mijn werk ga doen. Normaal ga ik dan naar Joery, maar dat is voorbij.
Het zal voor mij wel een tijdje duren voor het een plekje heeft. Ook omdat het totaal onverwachts is...
Aedan schreef:Ik heb gisteren avond mijn paardje moeten laten inslapen.
Totaal onverwacht... Zondag ging nog alles super...
En ik ben zo radeloos momenteel, ik wil gewoon mijn beste vriend terug! Ik loop tegen muren op, wil over hem praten maar word zo kwaad op mensen als ze mijn Aedan niet kunnen terug brengen...
Ik weet echt niet hoe ik nu verder moet... en of ik wel verder wil...
diddlmouses schreef:@ Polly, je kan toch netzoveel, of meer van een bep. dier houden dan van een mens.
Voor een mens vind je het waarschijnlijk niet gek dat andere daar lang verdriet om hebben?
.
diddlmouses schreef:Ik bedoelde het ook niet aanvallend hoor, meer als vraag.
Maar dat jij er zo mee om kan gaan, en ook met het verlies van je vader, dat vind ik heel knap en heel positief. Tuurlijk ben ik ook danknaar voor de tijd dat ik Ot gehad heb en alles wat we meegemaakt hebben, maar omdat je nog zoveel andere dingen had willen doen mis ik hem onwijs..