Ik denk dat jij wel weet wat het beste is voor Sam en daar hebben anderen dan mee te leven! Geniet nog de laatste dagen van je pony!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
passieX schreef:vincenza ik vind het echt balachelijk dat je zo reageerd!!! het is haar beslissing, en daar moet je niet mee bemoeien! dat paard kan niet meer! hij heeft pijn! i
k heb er zelf 1 van 7 die heeft 2 op 4 aan de kogel linksvoor!
hij springt en is blij en doet alles graag voor je maar, als hij pijn heeft zal hij gewoon weer rust krijgen (die van mij heeft alleen last als je hem rijd) gewoon bij mij thuis in de wei en af en toe gereden worden!en jij rijd hem 5 uur! is dat per dag?? nou dat vind ik niet leuk voor hem!! ook al vind hij het leuk als hij pijn heeft moet je dat niet doen!! heel veel sterke
CarpeDiem schreef:Zullen we gewoon met zn allen de keuze van Vivian respecteren.. NIet ieder paard dat een straalbeen 4 heeft hoeft afgemaakt te worden. Sambal wel! Hij is ongeschikt als grasmaaier en zal dan wegkwijnen. Omdat vivian dit haar pony niet aan wil doen neemt ze afscheid van hem nu het nog in volle glorie kan.
Toon respect voor haar, haar keuze en haar verdriet. Wens haar liever sterkte de komende dagen.. Je beste vriend verliezen is 1 van de ergste dingen die je kan overkomen!