Dat je dit moest meemaken... Dit is toch echt te erg. Ik vind het byzonder goed van je dat je dit nu toch durfde te schrijven, je bent heel erg dapper. Ik wens je heeel heeel veeel sterkte bij het verwerken van dit onmogelijke drama. Mocht je ooit behoefte hebben om te praten,pm me dan.
Wat een verhaal zeg. Nog heel erg veel sterkte hoor meid, het is inderdaad niet zomaar iets om te vergeten. Het heeft tijd nodig en dat heb je het ook gegeven, hopelijk kan je het nu een plaats geven, het leven gaat door. Nog ontzettend veel sterkte
Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wat een gezellige daguitstap had moeten worden is uitgedraaid in mineur... Dit moet ongelooflijk moeilijk voor je zijn. Maar je mag je absoluut niet schuldig voelen. Jij kan absoluut niets doen aan het feit dat die hond ineens het noorden kwijt was. Vergeten zul je dit nooit... En je vriendin zal pas écht dood zijn als je haar vergeten bent... Héél veel sterkte.
Ik wil je eerst en vooral heel veel sterkte toewensen! Ik weet het is al wel een tijdje geleden maar dit maakt het niet minder erg. Ik vind het echt vreselijk wat je hebt moeten meemaken, en het is echt goed van je dat je er nu over kunt vertellen. Alles voor jezelf houden is niet goed, je hart eens uitstorten kan zo opluchten.
Ik kan best wat hebben, maar dit verhaal brengt me echt van mijn stuk. Ik zit dit gewoon met tranen in mijn ogen te lezen; vreselijk! Heel begrijpelijk dat je dit zo lang voor je hebt gehouden, heel veel sterkte meisje!
Ik lig hier letterlijk bijna te huilen!! Wat verschrikkellijk Omdat ik zelf dit nooit (en hopelijk gebeurt het ook nooit) meegemaakt heb kan ik natuurlijk niet echt voelen hoe het is maar ik begrijp dat je je meer dan verschrikkelijk hebt gevoeld en voelt..... Dat iemand op deze manier om het leven kan komen en dan heb ik het nog niet eens over de pony's!!! Echt verschrikkelijk veel sterkte!!!
Jeetje, dat is echt heel erg... Ik krijg gewoon de tranen in mijn ogen...
Ik ook..... Wel goed van de eigenaren van de hond dat ze de hond hebben afgemaakt.. Maar vooral dapper van jou dat je het durft te vertellen, het was zeker NIET JOUW SCHULD! veel sterkte ermee
Ik vindt het heel dapper dat je je verhaal verteld! Het is vreselijk wat er gebeurt is in dat bos. Ik hoop voor je dat je het als je daaraan toe bent een plaatsje kan geven.
ik kan hie rniets anders aan toevoegen dan wat zoveel anderen al hebben gezegd. Wat een verschrikkelijke ervaring voor je, en wat een verlies voor de ouders van je vriendin. Ik vind het wel een heel mooi gebaar dat je nu op haar pony rijdt, ik kan me voorstellen dat je je daardoor wel gesterkt voelt.
Ik weet niet wat ik moet zeggen... Stilte, kippenvel... Vreselijk om zoiets mee te maken...
Ontzettend dapper dat je er over praat, want zoiets mee maken is niet niets... En ondanks dat het al een tijdje terug is, kan het nog zo ontzettend pijn doen... Ik hoop dat je het een plaatsje hebt kunnen geven... Heel veel sterkte
Jeetje meid, wat moet jij door een hel gegaan zijn...
Er zijn simpelweg geen woorden voor en ik vind het knap dat je je verhaal hier met ons hebt gedeeld, hopelijk helpt het je om alles een plaats te kunnen geven....
Wat een verschrikkelijke nachtmerrie, wat zo mooi had moeten zijn. Je moet jezelf absoluut niet de schuld geven jij kunt er niets aan doen jullie net de verkeerde tijd op de verkeerde plek was. Die hond hat duidelijk een klink in de kabel.
Ik vind het trouwens ontzettend knap dat je dit hele gebeuren hebt kunnen typen. Want je hebt echt vreselijke dingen gezien die je waarschijnlijk nooit vergeet. Probeer het een plekje te geven en erover te blijven praten. Hou de mooie herinneringen in je hoofd, en hopelijk vind je wat troost bij irene. Heel erg veel sterkte!
Jeetje, ik heb de tranen in mijn ogen staan. Wat goed dat je het hebt verteld, het zal je vast goed hebben gedaan hoop ik. Wat erg... ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik wens je heel veel sterkte!!!
Wat een afschuwelijk verhaal is het zeg! Zo knap zoals je het toch hebt op kunnen schrijven. Het doet je vast heel veel verdriet maar het zal ook wel een beetje opluchten om het neer te kunnen zetten. Drie vrienden in een keer, wat erg! Ik weet werkelijk waar niet wat ik moet zeggen; heel veel sterkte!