Kyran in Memoriam..mijn held!!! ( kan schokkend zijn..)

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ils_K

Berichten: 7532
Geregistreerd: 09-01-05
Woonplaats: Roden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 16:03

zo ik was echt helemaal stil toen ik dat filmpje zag!
maar je bent echt top om dat dier een kans te geven, en in die tijd heeft ie vast alle plezier gehad! dat kan je gewoon zien.

heel erg veel sterkte

judithM
Berichten: 1504
Geregistreerd: 17-02-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 17:10

Vreselijk....heb er geen woorden voor....

Naast een zware straf zouden ze een foto van die vent in de krant moeten zetten zodat iedereen weet wie hij is en wat hij gedaan heeft....

Weet je misschien of die persoon in de gaten gehouden wordt?

In dit soort gevallen valt zo'n persoon vaak in herhaling en dat moet natuurlijk met man en macht voorkomen worden!

Sempre

Berichten: 5152
Geregistreerd: 30-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 17:15


Echt zielig zeg...
Wat goed dat jullie haar hebben opgevangen!
Arm paardje

keetieee

Berichten: 785
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: utr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 17:28

jee waar mensen toe in staat zijn..ik kan het niet vatten..moest wel even slikken..dat het zo heeft moeten eindigen..jullie hadden allebei veel beter verdient.. fijn dat hij het laatste jaar toch heeft mogen genieten..dankzij jou! sterkte

Melisjee

Berichten: 8755
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Den Bosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 17:37

Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, serieus...Ik heb heel veel respect hiiervoor:(:)

Talleke150
Berichten: 138
Geregistreerd: 28-07-04

Re: Kyran in Memoriam..mijn held!!! ( kan schokkend zijn..)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 18:04

Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen.

kivas

Berichten: 839
Geregistreerd: 30-11-05
Woonplaats: Brabant

Re: Kyran in Memoriam..mijn held!!! ( kan schokkend zijn..)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 18:47

Wat een TOPPER (kyran)!!!

Ben er stil van...zo`n leuke pony met zoveel levenslust en helaas zoveel pijn..Hij zal je dankbaar zijn voor het laatste fijne jaar dat hij gehad heeft bij jou!!

Een verader ben je zeker niet!! een redder, dat wel!!

loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:18

Jullie zijn allebei toppers! Jullie hebben het allebei volgehouden en super doorgezet! Het was echt een leuk ding om te zien! Supertrouw koppie. En je bent zeker GEEN verrader, echt niet, je hebt er echt goed aan gedaan en vindt het echt superknap dat je dit gedaan hebt! Heel veel sterkte met dit verlies

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:32

Jeehtje,
wat een verhaal.
Wat ontzettend goed van je, dat je hem een jaar de kans hebt geboden om paard te zijn. Maar ook goed van je, dat je hem in bescherming hebt genomen, en hem naar de eeuwige jachtvelden hebt begeleid.
Wat een geweldig diertje was het, en ik weet zeker dat hij je nog altijd dankbaar is voor al het mooie dat je hem hebt gegeven..

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:48

Wat een afschuwelijk verhaal. Wat heeft hij een verschrikkelijke 5 jaar gehad daar, zeg.
Maar wat mag jij trots op jezelf zijn dat je zo, samen met hem, gevochten hebt voor zijn herstel. Het afscheid... zo moeilijk... maar wel het juiste!
Hij heeft het nu heel goed, en ooit komen jullie elkaar wel weer tegen!

Moge het monster dat hem en de andere dieren dit aangedaan heeft branden in de hel.....

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:51

zit even stil en ontroert met tranen in me ogen......men ik vind dit echt heel dapper van je wat je geprobeert heb.......ik heb er geen andere woorden voor ben echt stil hiervan.....
echt onwijs respect....

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:58

Tranen in mijn ogen..
Wat verschrikkelijk... Hoe kun je een wezen dat aandoen? niet te begrijpen
Mijn complimenten voor jouw kracht en handelen!!!
Heel erg veel sterkte!

Jetta

Berichten: 3989
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Re: Kyran in Memoriam..mijn held!!! ( kan schokkend zijn..)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:02

Wát een schitterend paard, wát een uitstraling! Mijn complimenten, je hebt hem leren LEVEN!! Je hoeft geen schuld te voelen, je weet, hij is in de paardenhemel, hij heeft liefde leren kennen. Dankzij jou. Waren er maar meer zoals jij! Liefs, Jetta

Ilsiie

Berichten: 8226
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:36

Gatsiedarrie, hoe ziek kunnen mensen zijn om een dier dit aan te doen..
5 jaar in die hel, en na die 5 jaar heb jij 'm nog een jaar laten leven..
ik denk dat hij je heel erg dankbaar is, en altijd bij je zal zijn uit dankbaarheid..

verwijt jezelf niets, je hebt gedaan wat je kon... helaas was hij al te ver en kon er verder niets meer, maar jij hebt gedaan wat je kon en dat is (mij) zoveel waard...

sterkte met dit verlies van deze kanjer, hoe je over hem verteld maakt me stil.. wat een uitstraling had hij ondanks alles.. sterkte

*edit: ik heb hier een krantenstuk voor m'n neus over de beul van twente, gekopt 'het belang van een stukje blauwe tape.' is dit die beul die Kyran zo mishandeld heeft??

Jacimatho

Berichten: 9608
Geregistreerd: 20-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 20:54

Ilsiie schreef:
Gatsiedarrie, hoe ziek kunnen mensen zijn om een dier dit aan te doen..
5 jaar in die hel, en na die 5 jaar heb jij 'm nog een jaar laten leven..
ik denk dat hij je heel erg dankbaar is, en altijd bij je zal zijn uit dankbaarheid..

verwijt jezelf niets, je hebt gedaan wat je kon... helaas was hij al te ver en kon er verder niets meer, maar jij hebt gedaan wat je kon en dat is (mij) zoveel waard...

sterkte met dit verlies van deze kanjer, hoe je over hem verteld maakt me stil.. wat een uitstraling had hij ondanks alles.. sterkte

*edit: ik heb hier een krantenstuk voor m'n neus over de beul van twente, gekopt 'het belang van een stukje blauwe tape.' is dit die beul die Kyran zo mishandeld heeft??


Nee, Kyran kwam uit de buurt van Rotterdam......

Iedereen bedankt voor de aardige woorden.....

__Joyce

Berichten: 824
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: De lier/ het westland

Re: Kyran in Memoriam..mijn held!!! ( kan schokkend zijn..)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:04

Verschrikelijk! tranen in me ogen! Dit grijpt me Zo aan! IK heb veel respect voor jou! Je hebt Kyran nog een paar jaar een goed leven kunne geven!

Beauty0102
Berichten: 1130
Geregistreerd: 27-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 23:23

Verader zou jij je zelf niet mogen noemen, die pony heeft het laatste jaar het super gehad, als jij er niet was had hij het nooit zo mooi gehad!!
Hij is je vast dankbaar over dat ene jaartje bij jou zijn!

Sterkte!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Kyran in Memoriam..mijn held!!! ( kan schokkend zijn..)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 23:27

Vreselijk dat mensen een dier dit aan kunnen doen. Mishandeling, uithongering en een kudde dier afzonderen is het ergste wat je kan doen. Vreselijk. Maar wat ben ik trots op je dat je keihard je best hebt gedaan. Heb geen spijt van je daad. Niemand zal het ervaren als leuk, en zeker niet als het dier dan nog blijft vechten. En jij ondertussen denkt: wat heb ik gedaan.

Ik vind het vreselijk. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies, en ik ben blij dat je dat paardje toch nog een fijne tijd hebt gegeven! Sterkte!

Ik bekijk nu even de foto's, en daar zie ik tegen op.

orion1996

Berichten: 543
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 23:38

Wat een afschuwelijk verhaal, maar wat een geluk voor dat paardje dat hij in ieder geval nog een jaar liefde heeft mogen meemaken. Ik vind dat je het super hebt gedaan, ook je laatste beslissing vind ik heel dapper van je.
Sterkte met dit verlies.

jen_
Berichten: 275
Geregistreerd: 01-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 23:52

ik heb er eigenlijk gewoon geen woorden voor..........

heb het verhaal met tranen ik mijn ogen gelezen en bekeken....
ik vind het super dat jij het hem zijn laatste jaar nog zo fijn hebt gemaakt !!! dat jij hem een paard hebt laten zijn ....

gootje12
Berichten: 1645
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Ommen

Re: Kyran in Memoriam..mijn held!!! ( kan schokkend zijn..)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 23:58

Ik heb de foto`s gezien, ze moesten die vorige een poos opsluiten onder dezelfde omstandigheden als dit paardje.Wat erg !!!!!!
In je verhaal vind jij je een verrader,dat trof me heel erg. Ik had ook zo`n paard {slachter} ,dat ik nog 4 goede jaren heb kunnen geven,maar door artrose moest laten inslapen.Ik voelde mij ook een verrader, vooral omdat jouw en mijn paard je zo volledig vertrouwen en dan moet je ze als het ware ,in de steek laten.Tenminste zo volde ik het. Ze snappen niet wat er gebeurd, en je kan het ze niet uitleggen.
Maar ik bewonder je moet om eraan te beginnen en dan ook de moet te hebben om opjectief te blijven.Dat is zòòò moeilijk.

Heel Veel Respect

Gootje12

Jacimatho

Berichten: 9608
Geregistreerd: 20-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 00:11

gootje12 :...zoiets is het idd, omdat ze je zo volledig vertrouwen en je eigenlijk iets doet dat ze op dat moment niet begrijpen van jou, omdat je altijd een veilige haven bent geweest.

So0p_
Berichten: 2864
Geregistreerd: 17-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 08:42

heel veel sterkte..

xDon
Berichten: 1606
Geregistreerd: 14-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 09:41

echt zielig.
sterkte
echt super lief dat je zo lang voor hem hebt gevochten en hij voor jou.

lascolover
Berichten: 3529
Geregistreerd: 11-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 09:54

ah wat zielig!! ik krijg echt tranen in mijn ogen nu ik dat verhaal heb gelezen
ik vind het super knap van jou dat je dit op bokt durft te zetten want ik geloof dat dat een hele stap is. Je hebt het verhaal echt super mooi verteld echt daar heb ik veel bewondering voor!! echt kanp dat je zo goed je best hebt gedaan voor die pony en dat hij het dan nog niet red........... heel veel sterkte!!!!!