Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
3timesmom schreef:Gisteren was het een jaar geleden dat ik Zozo heb moeten laten gaan.
Ik had het vooral ook lastig de dagen ervoor.
Want ik wist nog precies wat onze activiteiten in die dagen waren, allemaal onze laatste helaas.
De dag zelf beleefde ik wel opnieuw helemaal mee van uur tot uur, maar merkte toch dat ik dr iets beter mee om kan nu.
Ik heb een reel gemaakt op facebook om haar te gedenken. met mooie herinneringen. Zoals ze was........
https://www.facebook.com/reel/261823496917591

en het is mosterd na de maaltijd maar het klinkt echt alsof je hem geholpen hebt op deze manier. Echt knap hoe je dat besluit hebt genomen, en ook hoe je alles op alles hebt gezet hem toch een fijn leven te geven na die operatie! Zo oneerlijk dat het toch allemaal niet heeft mogen baten voor jullie. Maar een enorm gemis als je allerbeste vriend na 12 jaar je vroegtijdig moet verlaten.  

3timesmom schreef:![]()
![]()
je hebt gelijk LW Daisy, mooi verwoord.

na de rouwtherapie kwam ik een heel leuk paard tegen. Ik was heel bang dat het te vroeg zou zijn, en heb toen met mezelf afgesproken dat io ging kijken en als het tijdens de bezichtiging voelde alsof ik er niet klaar voor was of dat het te vroeg was dan was dat prima. Ik was met die pony aan het lopen en ik voelde me zo blij en rustig. Die pony heb ik uiteindelijk niet gekocht, maar toen ik in de auto terug naar huis zat voelde ik me zo kalm en ik merkte dat ik de paardjes ontzettend heb gemist. Toen ben ik langzaam weer gaan zoeken en nu staat er een super lieve merrie weer op stal. Ze staat in dezelfde box als mijn vorige paard en heb op advies van de rouwtherapeut wat in de box gehangen als plekje voor mijn vorige paard zodat het niet voelt alsof ik haar plek weggeef