Jullie waren zo gaaf samen, zo'n (h)eerlijk stoer paard dat alles wat jullie samen deden geweldig leek te vinden. En dan dit. Elske was nog veel stoerder dan iedereen wist.
Heel veel sterkte met dit grote verlies jullie zijn zo goed voor de paardjes dit is gewoon ontzettend oneerlijk ik wens jullie ontzettend veel sterkte!
Och nee toch.. het blijft jullie niet bespaard hè... Heel veel sterkte met het verlies van jullie vriendin.
Ami
Geplaatst: 23-06-17 22:53
Jeetje, wat verschrikkelijk om te lezen hoe jullie mooie kudde zo uit elkaar valt Jullie praten altijd zo vol liefde over jullie paardjes. Heel veel sterkte!
Sabbientje
Geplaatst: 23-06-17 22:53
Heel erg veel sterkte met dit grote verlies. Ik zat net met tranen in mijn ogen jullie fb bericht te lezen.
lisamanon98
Geplaatst: 23-06-17 22:59
Zulke goede zorgen, zoveel liefde, zoveel respect en vooral zoveel plezier met en voor de paarden! Zo intens bezig met de prachtige dieren.. Jullie zijn zo zorgzaam, zulke goede mensen.. En nu wéér afscheid moeten nemen van een paard uit die mooie kudde! oliebol zeg,het is jullie schijnbaar niet gegund.. Wat is het leven toch oneerlijk en hard..
Onwerkelijk dit verlies... Koester alle prachtige herinneringen in combinatie met alle filmpjes en foto's die je van haar hebt!
Maarten en natuurlijk ook Tineke, heel erg veel sterkte gewenst met dit (toch wel onverwachtse) verlies
Och nee, wat een hoop verdriet voor jullie. Sterkte!
plutolover
Geplaatst: 23-06-17 23:16
geen woorden voor, Zo veel verdriet om te verwerken. Heel veel sterkte jullie beide
Eloya
Geplaatst: 23-06-17 23:16
Maarten en Tineke, "stal het goede leven" En wat heeft Elske een goed leven bij jullie gehad! oh wat genoot ik van de topics van maarten en Elske, de stoere zwarte merrie en haar ruiter, 2 zielen 1 vreugde. Elske die door het vuur ging voor hem, en hij voor haar. Zwemmen, racen over de dijk, wedstrijden en haar duidelijke mening als het toch niet helemaal haar zin was. Maar altijd die glimlach van maarten van oor tot oor op haar rug, met of zonder zadel of wat voor tuig dan ook.
eindeloos vertrouwen in en met elkaar. en toen hield het op en was het stil, als donderslag bij heldere hemel houd het verhaal in de fysieke wereld nu op. Maar weet dat Elske een super leven bij jullie heeft gehad en nu weer bij vince zal zijn, haar vriend.
Jullie hebben een eerlijke beslissing voor haar gemaakt, het is nu nog heel vers en neem alle ruimte om te rouwen, het is niet niets wat jullie meemaken. Elske de zwarte prinses, bij leven tot haar dood een sterke stoere merrie. Heel heel heel veel sterkte,
Fortitude
Geplaatst: 23-06-17 23:18
Ik kan me niet eens indenken hoe gebroken jullie moeten zijn. Koekie, Vince, Elske en natuurlijk Kim... Het lijkt maar niet op te houden voor jullie, wat verschrikkelijk.
Ook dit keer wens ik jullie alle sterkte van de wereld toe. Dat nu eindelijk al het goede jullie mag gaan toekomen.
Eight
Geplaatst: 23-06-17 23:20
Ik ben geen trouwe poster in jullie topics, maar regelmatig zag ik jullie voorbij komen en dan genoot ik van de foto's. Wat is het leven oneerlijk.. Ik wil jullie veel sterkte wensen in deze lastige tijd
daffieduck83
Geplaatst: 23-06-17 23:21
Heel veel sterkte
Jildau
Geplaatst: 23-06-17 23:21
Okee we zijn al 7 pagina's verder en ik weet nog steeds niks te zeggen..
Ik las het gisteren op Facebook en heb er vannacht gewoon over gedroomd. En nu bij het zien van dit filmpje zit ik te huilen op de bank. Ik kan me niet voorstellen hoe ontzettend pijnlijk dit voor jullie moet zijn.
Ik heb echt onwijs met jullie te doen, denk er de hele dag al aan. Woorden schieten tekort dus ik wil jullie heel heel heel veel sterkte wensen. Zoek steun bij elkaar en de schatten van paardjes die jullie in de wei hebben staan. En ik ga keihard wensen dat jullie vanaf nu meer geluk krijgen..
Temeraire
Geplaatst: 23-06-17 23:22
Wat ontzettend oneerlijk...
Heel veel sterkte met dit grote verlies
Stenzotje
Geplaatst: 23-06-17 23:24
Heel veel sterkte!
nardxash
Geplaatst: 23-06-17 23:32
Nee he Het zit niet mee de laaste tijd voor jullie, Heel veel sterkte de komende tijd toegewenst
Mijn hart huilt. Alweer vreselijk nieuws vanaf jullie kant. ik kan het gewoon niet bevatten. Wat moeten jullie je vreselijk voelen... Heel erg veel sterkte beide met alweer een vreselijk verlies...