Oh nee, ik heb hier geen woorden voor. Ti was zonder twijfel mijn favoriete bokt paard, en jouw topics over je gezinnetje, daar spaatte de liefde vanaf. Ik wens je heel veel sterkte hiermee
Wat een horror scenario om je lieveling zo te moeten verliezen, wens je heel veel sterkte met het verlies van Ti Sento.....
XxSultanxX
Geplaatst: 30-12-14 23:59
Wat verschrikkelijk. . Heel veel sterkte
BlondjX
Geplaatst: 31-12-14 00:02
Wow echt heel erg ontroerend. Je hebt het echt heel erg mooi geschreven, ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik dit las. Heel erg veel sterkte
Anoniem
Geplaatst: 31-12-14 00:02
Oh jezus... Heb altijd met veel plezier naar de mooie avonturen van jou en TiSento gekeken... Veel te vroeg en gewoon vreselijk poedersuiker. Geen woorden voor heel veel sterkte, bah bah bah
cam
Geplaatst: 31-12-14 00:04
Zo vaak genoten van je verhalen en foto's van je paarden. De bevallingen, de foto's van TiSento met zijn klein zus. dat je besloot TiSento toch te houden. De foto's waar ze met zijn drieën opstaan van nog niet zo lang geleden staan nog steeds zo helder in mijn gedachten, ik vind hem zoooo gaaf. En dan nu dit topic, mijn god wat vreselijk. Woorden kunnen nooit genoeg zijn, maar ik hoop dat je ooit zo ver komt dat het lukt dit topic te lezen en dat je dan even glimlacht omdat hier uit blijkt dat Ti voor heel veel meer mensen een bijzonder bok paard was.
Heel veel sterkte.
TiSento rust zacht.
Laatst bijgewerkt door cam op 31-12-14 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, niet lieve, grappig Ti Ik heb genoten van jullie avonturen, dit is jullie zo niet gegund
Sterkte
ARCTN
Geplaatst: 31-12-14 00:27
Ach Cynthia
Hoewel in stilte de laatste tijd, volgde ik je topics nog altijd. Deze komt met donderslag bij heldere hemel. Ik heb er even geen woorden voor. Heel veel sterkte met het verlies van je prachtige maatje en clown.
Dit gedicht kwam ik een hele poos terug tegen. (kan best hier op bokt zijn geweest) Misschien heb je er wat aan, of kun je er wat mee...
I'lll hold you in a special place, so deep within my heart, and in these loving memories, we'll never be apart.
You will not be so far away, your presence I will feel. I'll wrap myself in memory and slowly I will heal.
The years we shared, the little joys, the laughter and the tears, my love for you will never die, but strengthen with the years.
So fare you well, my precious love, I gently let you go, and pray to all the Gods' there be that you will always know,
I loved you so, my little one, that love will never cease, I gave you warmth, I gave you love and now I give you peace.
Ik heb tranen in m'n ogen Heb al je topics gevolgd en hij was een geweldige pony. Heel veel sterkte
Vlinder1234
Geplaatst: 31-12-14 00:34
pffff heeeel veel sterkte met dit grote verlies
_Patriciaa
Geplaatst: 31-12-14 00:35
Een traan over mijn wangen toen ik het hoorde van eef en nu weer een brok in mijn keel nu ik dit lees.
Knappe Ti zal vast genieten daar boven op de mooie groene weides.
Heel veel sterkte met het verlies van je grote vriend. Hij zal altijd bij je zijn om je te beschermen!
NienkeV1994
Geplaatst: 31-12-14 00:36
De tranen rollen over mijn wangen. Ik heb altijd zo genoten van jouw topics van je knappe paarden. Ongelofelijk dat Ti er niet meer is, en wat vreselijk dat het zo snel is gegaan... Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies
othelloster
Geplaatst: 31-12-14 00:37
Ik moest even 2x opnieuw kijken of dit echt was... Jesus.. Wat verschrikkelijk heb Er geen woordem voor, niet die schitterende TiSento... Heel erg veel sterkte! Tranen in mijn ogen.. Wat een hel... Heel erg veel sterkte met het verlies van deze schitterende heer..
Neeeeeeeeeeee niet TiSento! Heb altijd met plezier naar je topic van hem en zijn kleine zusje gekeken! We zullen hem zeker missen op bokt! Heel veel sterkte met het verlies!